Dionice Facebooka pale su za nevjerovatnih 56 milijardi dolara nakon što su neke velike kompanije, uključujući Unilever i Coca-Colu, povukle svoje reklame s te društvene mreže, usprkos tome što je izvršni direktor Mark Zuckerberg obećao konkretniju akciju u borbi protiv govora mržnje.
Ovaj pad dionica nanio je snažan udarac od 7,2 milijarde dolara Zuckerbergovom osobnom bogatstvu, gurnuvši ga s trećeg na četvrto mjesto na Bloombergovom indeksu milijardera, piše Daily Mail.
30-dnevna obustava reklamiranja
Coca-Cola je najavila 30-dnevnu obustavu reklamiranja na društvenim medijima u sklopu kampanje protiv rasizma na društvenim mrežama, a Unilever, jedan od najvećih svjetskih oglašivača, priopćio je da ove godine neće više plaćati reklame Facebooku.
Zuckerberg je stoga jučer najavio nove politike za Facebook, uključujući stroža ograničenja oglašavanja i oznake za štetne postove javnih osoba.
Objava Republikanske stranke
Među prvima koji su osjetili novu Zuckerbergove politiku našla se američka Republikanska stranka (GOP). Naime, Facebook je u petak stavio oznaku upozorenja na video stranke u kojem se govori o "lijevim anarhistima".
Tako se iznad videozapisa pod nazivom "Riječ je o uništavanju Amerike", u kojem se nalaze prizori zapaljenih policijskih vozila i isječci govora suosnivačice kampanje Black Lives Matter Patrisse Cullors, kao i demokrata Nancy Pelosi, Joea Bidena i Alexandrije Ocasio-Cortez, našlo upozorenje o "nasilnom ili grafičkom sadržaju".
Videoobjava republikanaca završava porukom "Glasajte za Trumpa" i s navodima da takozvani anarhisti napadaju policajce, razdvajaju zajednice i uništavaju Ameriku.