Ako se sjećate, Škode su neko vreme bile jeftine, obično na starijim VW platformama. Onda su poslije odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cijene, kao i kvalitet. Tako je nakon velikog uspjeha Dacije u Evropi, u vidu sjajnih prodajnih brojki, Renault riješio da cilja veće marže za rumunsku marku. Nova ideja je “vrijednost za novac”, odnosno nije cilj samo prodavati jeftine automobile. A to znači zbogom jeftine
Naime, modeli poput Sandera ostat će kao važan mamac za kupce. Ali, plan je da se krene u klase vozila gdje su marže i zarada mnogo viši.
Dacijine marže sada iznose 10 posto, rekao je izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu. Marka će dostići 15 posto do 2030. godine. To je nivo sličan onom koju sada dostižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.
Dacia je sada spremna da napadne profitabilniji kompaktni segment, počevši od aktuelnog krosovera Jogger sa sedam sjedišta. Kompaktni SUV, Bigster, trebalo bi da se pojavi 2024. godine, a posle njega će uslijediti još dva kompaktna modela do 2030. godine, prenosi revija HAK.
„Dacija će hrabro ući u kompaktni segment, gdje su marže najmanje dva puta veće nego gdje je danas", rekao je de Meo. On Daciju opisuje kao Renaultov zlatni grumen.