Barcelona je sklopila sponzorski ugovor prema kojem će dobiti 280 miliona eura u sljedeće tri godine.
Ove sezone će katalonski gigant dobiti 43,5 miliona eura po sezoni od nekoliko sponzora, a novi sponzor joj donosi dodatnih 93 miliona godišnje, prenosi B92.
U pitanju je švedski audio striming servis "Spotify" čije će ime biti na dresovima muške i ženske nogometne ekipe Barcelone.
Osim toga, Spotify bi ovim ugovorom trebalo da dobije i pravo na promenu imena stadiona Camp Nou. Barcelona nikad nije mijenjala ime svog stadiona, a sve do 2006. nije imala ni sponzora na dresovima.
Prvi natpis na Barsinom dresu imao je UNICEF, a posle toga su sponzori bili "Katar Airways" i "Rakuten" (Viber).
Direktori "Spotifyja" su viđeni na utakmici Barcelone i Atletiko Madrida (4:2) proteklog vikenda, pa se ozvaničenje ugovora očekuje tokom sedmice.