Nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stepena razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 miliona sati istraživanja i razvoja prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru.
Prvi primjerak (serijski broj #000) ostat će u vlasništvu firme Bugatti Rimac, dok su ostali primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.
Prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već se sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet sedmica na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sistemi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca. Uskoro će se isporučivati širom svijeta putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem Sjedinjenih Država, Evrope, Bliskog istoka i Azije.
Kako ističu iz firme Bugatti Rimac, sve glavne komponente morale su biti posebno razvijene za Neveru - od potpuno nove generacije baterijskog sistema, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sistema pa do infotainmenta i ostalih sistema vozila. Tokom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (naprimjer, s dvostepenog prijenosa na stražnjim kotačima na jednostupanjski prijenos) u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.
Dodaju kako je sam proces razvoja i homologacije bio izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila, 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 °C. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.
"Na početku Nevera projekta proveli smo hiljade virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi je radilo u firmi, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u toku.
Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu. To je bio jedan od najvećih izazova – paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa se ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora", istaknuo je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe.
Dodao je kako je Rimac Nevera postavila nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde. Podsjetio je kako se Nevera svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara.