Zadnji primjer potvrđuje kako je Yugo sve traženija roba u Americi, gdje su za njega spremni izdvojiti pozamašnu sumu. I pritom ne biraju puno. Naravno, GVX i cabrio su posebno na cijeni, ali sasvim solidno prolazi i obični Yugo koji se vizuelno bitno ne razlikuje od onih koji su 1990-tih držali prevlast na našim cestama. Posljednji primjer dolazi iz ponude aukcijske platforme Bring-A-Trailer.
U pitanju je sasvim obični Yugo GVL iz 1988. godine, koji je s nepunih 108.000 km sasvim običan auto. Sudeći po fotografijama, radi se o uzorno održavanom automobilu. Sve do 2021. godine bio je kod prvog vlasnika , koji je očito štedio 1.1-litreni motor sa 55 konjskih snaga.
Primjerak je prodan po cijeni od 9.001 dolara. Time se potvrdilo da 12.100 USD za Cabrio izvedbu nije bila samo puka slučajnost i ishitreni potez nekog "jugonostalgičara“.
Amerikanci izgleda spoznaju određene kvalitete Zastavinog proizvoda kojeg su se u bivšoj državi olako odrekli kao sramotnog poluproizvoda. Sve je više onih koji loše održavanje navode kao glavni uzrok lošem imidžu Yuge u Americi.
Tako i u komentarima ove aukcije jedan komentator navodi kako je imao rent-a-car s Yugo automobilima koje je iznajmljivao već od 10 dolara za dan i pritom pristojno zarađivao. Kaže kako je bilo samo redovno servisirati auto i na vrijeme mijenjati zupčasti remen. Jedan primjerak vozi još i danas, a hvali nisku potrošnju goriva.