Wizz Air planira već naljeto imati najmanje 70 posto svoje flotile uposlene u punom kapacitetu.
Jozsef Varadi, generalni direktor ovog niskobudžetnog avio-prevoznika u intervjuu za Financial Times (FT) najavio je da će njegova kompanija biti prva u Evropi koja će obnoviti sve redovne linije.
Već sutra avioni Wizz Aira kreću na 15 destinacija, od Londona do Tenerifa.
Tokom predstojećeg mjeseca ova će firma uposliti 10 posto svoje flotile. U julu i avgustu trebalo bi letiti 70 posto njenih aviona, a do kraja godine – svi! Doduše, uz uslov da se ukinu restrikcije putovanja nametnute širom svijeta.
„Uvjeren sam da će tokom maja i juna početi ublažavanje i tih mjera", rekao je Varadi za FT.
„Sada nam je cilj da infrastrukturu podignemo u zrak, da imamo operativni raspored aktivnosti kojim bi smo onda bili u stanju početi stimulirati tržište s niskim cijenama", dodao je.
FT navodi da aktivnosti Wizz Aira predstavljaju odgovor njihovom najjačem konkurentu Ryanair-u koji je najavio da će 80 posto njihovih linija biti operativno već od septembra. Uz uslov da se letovi aviona u Evropi obnove već početkom jula.
Dva niskobudžetna giganta svojim najavama prkose aktivnostima velikih komercijalnih avio-prevoznika.
British Airways polovinom ove sedmice najavio je da će otpustiti skoro 15.000 radnika.
Norwegian Air Shuttle objavio je da ne očekuje normalizaciju avio-saobraćaja do 2022. , te da će tokom ove godine većina njihovih letjelica biti prizemljene.
Varadi za FT kaže da će Wizz Air letiti. Putnici i osoblje nosit će maske, imat će na raspolaganju dezinfekciona sredstva, pridržavat će se odredbi držanja socijalne distance sve dok to bude trebalo. Istakao je da planiraju „ponuditi vrlo niske cijene", kako bi i time stimulirali interes putnika i kupovinu njihovih karata.
„Koju god krizu iz historije sada proučavate uviđate da je ljudsko pamćenje vrlo kratko. Dok sve sada izgleda da je svijet jako zabrinut, za godinu ili dvije više se niko neće sjećati ovih dana", ističe Varadi.
Najavljuje da će se Wizz Air fokusirati na nova tržišta. Postojeće brojne linije opsluživat će između 70 i 75 posto flotile, a ostatak će biti upućen na nove destinacije, posebno one koje je konkurencija napustila.