Evropske organizacije za zaštitu privatnosti i prava potrošača požalile su se Evropskoj komisiji na ažurirane WhatsAppove odredbe o zaštiti privatnosti, tvrdeći da je kompanija nejasnim obavijestima korisnicima prekršila evropske propise.
WhatsApp uveo je u januaru nove odredbe o zaštiti privatnosti koje kompanijama omogućavaju da dio korisničkih podataka dijele s Facebookom i drugim članicama grupe, podsjeća Reuters.
Izmjene omogućavaju korisnicima komunikaciju s firmama i ne odnose se na privatnu komunikaciju, tvrdili su u WhatsAppu.
Evropska organizacija potrošača (BEUC) i osam njenih članova kritizirali su promjene i podnijeli žalbe Evropskoj komisiji i Evropskoj mreži potrošačkih tijela, tvrdeći da WhatsApp nepravedno podvrgava pritisku korisnike, tražeći od njih da prihvate nove odredbe.
"Sadržaj tih obavijesti, njihova priroda, tajming i ponavljanje stvaraju neprimjeren pritisak na korisnike i narušavaju njihovu slobodu izbora i zato predstavljaju kršenje direktive EU o nepoštenoj trgovinskoj praksi", piše u zajedničkom saopćenju.
"WhatsApp nije jednostavnim i razumljivim jezikom objasnio prirodu promjena… Dvosmislenost predstavlja kršenje zakona EU o zaštiti potrošača, koji kompanije obavezuje na jasne i transparentne uvjete ugovora i komercijalnu komunikaciju," rekli su.
Grupe su pozvale evropsku mrežu regulatora za zaštitu potrošača i evropske regulatore za zaštitu podataka da sarađuju na rješavanju problema sa zaštitom privatnosti i prava potrošača.