Zašto se Vice Mihanović kandidira za dogradonačelnika, a ne gradonačelnika? Znači li to da želi biti zamjenik Željku Kerumu - neke su od glavnih šala po društvenim mrežama otkako je HDZ-ov kandidat za prvog čovjeka Splita izašao sa svojim sloganom za izbore - ”ViceGradonačelnik”. Neki su u startu ovaj slogan proglasili velikom pogreškom, a dio ih se zapitao i je li možda riječ o nekoj fotomontaži.
Dva slogana ViceGradonačelnik i ViceKonkretno okosnica su Mihanovićeve kampanje čiju je kreativu radio poznati dizajner Boris Malešević, poznat i kao autor HDZ-ove kampanje ”Vjerodostojno” iz 2016., te slogana ”Predsjednik s karakterom” za predsjedničku kampanju Zorana Milanovića, piše Jutarnji list.
- Drago mi je da su dežurni dušobrižnici i ”stručnjaci” nasjeli na ovaj štos. To nam je i bila namjera. Naime, Vice Mihanović široj javnosti nije poznat kandidat i htjeli smo privući pažnju i omogućiti mu vidljivost. Puno sam govorio o načinu na koji slogan mora funkcionirati pa sam mislio da to sada svi znaju, ali izgleda da neki i dalje to ne razumiju. Slogan jedni moraju hvaliti, a drugi pljuvati što smo na kraju i uspjeli. Sada svi pričaju o tome i komentiraju - kazao je Malešević.
Dodaje kako su njegova kreativna rješenja poput ”Vjerodostojno” i ”Predsjednik s karakterom” i ranije privlačili puno pažnje i bili pljuvani po društvenim mrežama.
- Slogan je vrlo jasan jer kandidat ima sjajno ime Vice s kojim se može dobro ”igrati u kampanji. Onako kako imamo Zokija predsjednika, Plenkija premijera imamo i Vice gradonačelnika - kazao je Malešević.
Naveo je kako će uskoro uz ”ViceGradonačelnik” izaći još nekoliko dvobojnih slogana poput ”ViceKonkretno”, ”Manje, više, Vice.”, te ”Ae,Vice!”
- To je moj rukopis i danas u digitalno vrijeme tako se koncipira kampanja. Iz ta dva slogana razvit će se čitava lepeza poruka. Ljudi me i angažiraju zato da im omogućim medijsku pažnju - kazao je Malešević za Jutarnji list.
Na Facebooku je ovih dana, na stranici Dnevna doza splitskog nereda, međutim, objavljen i plakat Nezavisnog bloka u BiH s posljednjih izbora 2020. godine na kojem se vidi slogan ”Konkretno.”, te se navodi kako je ”Konkretno Vice Mihanović ukra slogan...” s obzirom da i program HDZ-ovog kandidata nosi isto ime.
Malešević, pak, kaže kako je to smiješno, te da je taj slogan, zapravo, pokraden od njega i da je kopija njegova slogana ”Vjerodostojno.” iz 2016.
- Uostalom, naša poruka je Vicekonkretno. Moji slogani uvijek izazivaju pažnju i vjerojatno su najkopiraniji u Hrvatskoj i šire. Pogledajte sami fotografiju tog plakata iz BiH i plakata Vjerodostojno, pa zaključite. Prepoznat sam kao dizajner koji često koristi jednu riječ, a takvih kopija danas ima puno. Primjerice, HDZ BiH je u kampanji koristio slogane ”Vjerodostojno - do ravnopravnosti Hrvata u BiH” i ”Vjerodostojno naprijed”. SDP je imao karakter kao krovnu poruku za čitavu BiH, SDP iz Srebrenika je koristio moju ideju iz kampanje Zorana Milanovića, pa imaju slogan ”Dosljedno s karakterom”, a njihov kandidat za gradonačelnika u Bihaću - ”Gradonačelnik s karakterom”. A tu je i Turistička zajednica Hrvatske koja je iskoristila moj slogan iz kampanje Milana Bandića - MB365. Oni, pak, imaju slogan ”Hrvatska 365” - kaže Boris Malešević. Dodaje i kako je legitimno da se Bojan Ivošević iz Dnevne doze splitskog nereda, koji je također jedan od kandidata u utrci za Split, bori u kampanji tako da objavljuje nešto što može njemu koristiti, te da nema s tim problema.
- Ne smeta mi sve to, drago mi je što utječem na neke procese o tome kako se koncipiraju kampanje. Neki sada koriste te situacije kako bi radili protukampanju. Ali, to je u redu, to je njihovo pravo. Ja sam prvi dio svog cilja postigao - zaključio je Malešević