Rakuten Viber predstavlja globalno lansiranje Poslovnih poziva, rješenja osmišljenog za unaprjeđenje komunikacije između kompanija i njihovih kupaca putem aplikacije, najavili su iz firme. Brendovi mogu uspostaviti novi komunikacijski kanal, omogućavajući kupcima da besplatno obavljaju međunarodne pozive na svoje fiksne brojeve izravno putem Rakuten Vibera
'Nova ponuda posebno je važna za firme koje se oslanjaju na call-centre. Pozivi unutar aplikacije mogu služiti različitim svrhama - kao što su pomoć pri upitima o proizvodima, praćenje narudžbi i post-prodajna podrška u sektoru maloprodaje i dostave.
Banke mogu rješavati upite o računima, zakazivati sastanke, upravljati transakcijama te pružiti financijsko savjetovanje i podršku, dok apoteke mogu pomoći s dopunama recepata, podijeliti raspored rada poslovnica te pružati konzultacije o alergijskim reakcijama i nuspojavama. Rakuten Viber donosi snažan alat za firme pomoću kojeg mogu učinkovito riješiti upite kupaca na praktičan način tako poboljšavajući korisničko iskustvo. Ankete pokazuju da 91 posto potrošača preferira brendove koji nude mogućnost pozivanja ili slanja poruka.
Viber Poslovni pozivi poboljšavaju trenutni skup komunikacijskih alata Viber for Business Solutions i nadopunjuju postojeće rješenje Poslovnih poruka, koje je omogućilo povezivanje kupaca i brendova. S uvođenjem Poslovnih poziva, Rakuten Viber korisnicima nudi slobodu izbora njihove preferirane metode komunikacije s brendom, bilo pozivom ili slanjem poruka', navode iz Vibera.
Opcija poziva unutar aplikacije omogućuje korisnicima da obavljaju pozive bez prekida unutar iste aplikacije, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između aplikacija.
Ovaj način povećava konverziju, olakšava trenutačno rješavanje upita, ublažava frustraciju kupaca koja može rezultirati negativnim povratnim informacijama i štetom za reputaciju brenda te otvara mogućnosti za prodaju dodatnih proizvoda i prodaju tokom razgovora.
Rani korisnici imaju priliku stvoriti pretražive poslovne račune s ugrađenim dugmetom Viber Poslovni poziv ili dodati rješenje svojim postojećim računima u aplikaciji, omogućujući kupcima da lako pronađu uslugu. Korisnici mogu također izravno pokrenuti poziv iz chata s firmom, primjerice, kontaktirajući službu za dostavu kako bi izmijeniti postavke dostave paketa nakon primanja obavijesti. Brendovi mogu uključiti poveznicu za Rakuten Viber poziv na svojim internetskim stranicama, olakšavajući svojim kupce da stupe u kontakt s njima', tumače iz kompanije.
Svi poslovni pozivi bit će besplatni za kupce, bez obzira na njihovu lokaciju što je posebno korisno za usluživanje kupaca koji zovu iz inozemstva – poput inozemnog putnika koji traži informacije o svojoj rezervaciji ili klijenta lokalne banke koji ima problema s kreditnom karticom u inozemstvu.
'Ovaj način omogućava poboljšanje globalne dostupnosti brenda, unapređenje upravljanja kriznim situacijama i stjecanje konkurentske prednosti pružanjem besplatnih poziva za podršku kupcima bilo gdje. Firme mogu odabrati ili dodijeliti određeni broj za Rakuten Viber ili nastaviti koristiti svoj redovni broj call centra', navode iz Vibera.
'Rakuten Viber bio je prva aplikacija za razmjenu poruka koja je prije devet godina ponudila slanje poslovnih poruka, revolucionarizirajući način na koji firme komuniciraju sa svojim kupcima. Od tada smo razvili snažan ekosistem poslovnih poruka i sada radimo značajan korak naprijed uvođenjem poslovnih poziva unutar aplikacije, jedinstvene ponude na tržištu,' izjavila je Cristina Constandache, glavna direktorica za prihode u Rakuten Viberu.
'Biti superaplikacija znači pružati našim korisnicima što više usluga s dodanom vrijednošću tokom njihovog dana te nuditi brendovima više prilika za komunikaciju s njihovim kupcima. Ovo ažuriranje označava naš sljedeći korak u napredovanju naše globalne strategije superaplikacije.' Viber Business Calls sada su dostupni za integraciju na globalnoj razini.