Prema novoj studiji, većina nastavnika vjeruje da učenici koriste umjetnu inteligenciju da umjesto njih obavljaju posao.
Istraživanje obrazovne tehnološke kompanije RM Technology pokazalo je da dvije trećine učitelja vjeruje da redovno primaju radove koje je napisala umjetna inteligencija, a otprilike jedan od deset učitelja (9%) priznaje da ne može razlikovati rad koji je dovršio njihov učenik, a koji umjetna inteligencija.
Anketa u kojoj je učestvovalo 500 srednjoškolskih nastavnika otkrila je da 41% vjeruje da postoji potreba za boljom regulacijom umjetne inteligencije, a 31% želi da vlada uskoči u kontrolu njezine upotrebe, prenosi SkyNews.
Mel Parker, bivši direktor koji sada radi kao konsultant za RM Technology, rekao je: "Definitivno treba postojati državna regulativa, posebno sa stajališta zaštite."
I ona vjeruje da je potrebna bolja obuka za korištenje tehnologije koja se brzo razvija.
"Moraju znati kako mogu razgovarati s učenicima o dobroj upotrebi umjetne inteligencije, šta je prikladna upotreba u učionici, kako mogu učiti iz toga? Kako mogu bolje razumjeti koncepte - zapravo što je varanje, a što dobra praksa?"
Rekla je da postoji zabrinutost da učenici mogu koristiti umjetnu inteligenciju za varanje, pogotovo jer više od trećine ispitanih učitelja priznaje da učenici znaju više o umjetnoj inteligenciji nego oni sami.
"Učitelji nisu opremljeni onim što im je potrebno u smislu skupljanja tog razumijevanja. Stoga im je potrebna ta podrška kako bi to mogli uočiti."
'Vidim to kao pozitivno'
Zabrinutost nastavnika nisu dijelili učenici - anketa među učenicima pokazala je da 68% vjeruje da dobivaju bolje ocjene zbog umjetne inteligencije, a 49% kaže da bi isključivanje umjetne inteligencije imalo negativan utjecaj na njihovo učenje.
Miya Crofts, 17-godišnja studentica šestog razreda Greenwood akademije u Birminghamu, redovna je korisnica umjetne inteligencije.
Rekla je: "Što se tiče obrazovanja, često ga koristim za online domaće zadaće, alat za ponavljanje, tako da ako mi treba dodatna podrška, a ne želim pitati svoju učiteljicu ili je to nešto što mi ona ne može dati, dostupna je kad god mi treba na AI programima.
"Vidim to pozitivnim jer je dostupan kad god vam zatreba… Međutim, osjećam da bi se neki učenici mogli previše oslanjati na nju i to vam na neki način oduzima vlastitu neovisnost.
"Možete postavljati pitanja i odmah ćete dobiti povratnu informaciju, trenutni odgovor… zapravo ne razmišljate svojom glavom."
Ali njen kolega Tito Thomson O'Reilly rekao je da ne koristi umjetnu inteligenciju za nastavu.
"To je samo nešto gdje neko može postaviti pitanje botu, malom robotu, a sve što dobijete je trenutni odgovor, nema osjećaja empatije. Nema osjećaja timskog rada, to je samo izravan odgovor. "
Briga o zaštiti
Postoji i zabrinutost oko internetske sigurnosti, jer sve veći broj učenika koristi programe o kojima znaju više od odraslih.
Savjetnica za digitalnu zaštitu UK Charlotte Ainsley rekla je: "Mislim da je važno prepoznati da već sve vrijeme koristimo AI.
"Svaki put kada pristupite društvenim mrežama ili bilo kojem sadržaju, to uglavnom pokreće umjetna inteligencija i zasigurno će neki algoritmi i dio sadržaja koji vidite izlagati djecu štetnom sadržaju, pa ako se prijave na određenu stranicu i uslugu i lažu o svojoj dobi, a znamo da mnoga djeca to čine, vidjet će sadržaj koji je potencijalno dobno neprikladan za njih".