U srcu Evrope proizvodit će se model koji će direktno ugroziti evropsku autoindustriju.
Vremešni Fiat 500 uskoro odlazi u penziju, a pogoni u poljskom Tichyju gdje se italijanski klasik još uvijek proizvodi preuzet će na sebe proizvodnju novog električnog modela. Kako doznaje Reuters, kineski Leapmotor neće graditi svoju fabriku već će 'posuditi' Stellantisove pogone.
Saradnja vrijedna više od 1.5 milijardi eura
Plod je to saradnje vrijedne preko 1.5 milijardi eura u zamjenu za 20% vlasništva nad kineskom kompanijom. To će zauzvrat omogućiti francusko-italijanskom koncernu lakši prodor na kinesko tržište, ali i dodatni prihod u Evropi.
Ugovor daje Stellantisu ekskluzivno pravo na izgradnju i prodaju Leapmotor vozila izvan Kine, a to ne znači nužno ograničavanje aktivnosti na Evropu. Šef Stellantisa Carlos Tavares rekao je prošlog mjeseca da bi mogao proizvoditi i električna vozila u Americi. Očito da su praktični Francuzi postupili po geslu "Ako ih ne možeš pobijediti, pridruži im se“.
Niska cijena, mali doseg
Maleni T03 je električni automobilčić krajnje kompaktnih mjera. Ima pet vrata i isto toliko sjedećih mjesta, a nudi doseg od 280 km po WLTP-u. Početna cijena je na razini 20.000 eura.