Atlas

U Češkoj osnovana stranka sa samo jednim ciljem. Najavili obračun sa “terorom biciklista”

Ovogodišnji lokalni izbori u Češkoj bavit će se, između ostaloga, i pravima vozača nakon što je objavljeno da će se u izbornu utrku za Prag uključiti stranka koja kao program ističe ukidanje biciklističkih staza, besplatni metro te, općenito, okršaj s biciklistima.

Oni, prema osnivaču i predsjedniku stranke Petru Macinki, inače bivšem glasnogovorniku bivšeg češkog predsjednika Vaclava Klausa, žele ukinuti "bullying" kojem su izloženi svi vozači motornih vozila nakon što je gradonačelnik Praga Zdenek Hrib, tvrdi Macinka, uz pomoć Piratske stranke kojoj pripada "omogućio da u Pragu drastično naraste broj biciklista fanatika koji ograničavaju i maltretiraju vozače".

Ruše barijere

Prema pisanju češkog dnevnika iDnes.cz, Macinka želi drastično smanjiti broj biciklističkih staza u gradu.

"Želimo srušiti sve barijere koje je pred vozače postavio trenutni zamjenik gradonačelnika Adam Scheinherr. Revidirat ćemo sve biciklističke staze koje su uveli i jednostavno ih izbrisati", najavio je Macinka čija stranka na izbor ide pod imenom "Motoristi za sebe".

Uz biciklističke staze, motoristi također žele revidirati brojne cestovne oznake koje onemogućavaju radove na cestama i za koje također najavljuju reviziju, a kao jedinu alternativu automobilima vide podzemnu željeznicu koja bi, po njima, za građane trebala biti besplatna.

Također, žele smanjiti godišnju cijenu putnog kupona za područje Praga s 3.650 na 1.000 čeških kruna, a nezadovoljni su i trenutnim sistemom naplate parkinga kojem se cijena mijenja ovisno o zoni grada.

Parking karta

"Ne vidimo nikakav razlog zašto bi Pražane netko maltretirao i zahtijevao da za različite dijelove grada kupuju različite karte. Mi planiramo uvesti jednu parking kartu za cijeli Prag", najavio je Macinka.

Ipak, ova posljednja mjera vrijedila bi samo za dana dok je prijedlog da tokom noći u različitim dijelovima grada mogu parkirati isključivo rezidencijalni stanovnici.

Član stranke je i ekonomist Vladimir Pikora, autor njihovog ekonomskog programa te nekadašnji zamjenik ministra prometa Jan Sechter.