Porsche neće arhivirati V8 motor, odnosno nastavit će ga proizvoditi i u sljedećem desetljeću. Uprkos sve strožijim propisima o emisijama, Porscheovi inženjeri uspijevaju prilagođavati ovaj motor. Osmocilindrični motor već se dotjeruje kako bi zadovoljio standard Euro 7, iako je njegova implementacija odgođena. Trebao je stupiti na snagu 2025., ali je odgođen za 2030. godinu.
U intervjuu za australski časopis Car Sales, šef linije modela Porsche Panamere Thomas Freimuth otkrio je da se razvijaju nove komponente kako bi motor bio usklađen s normom Euro 7:
"Znamo da je ovaj motor spreman za EU7, to nije problem. Moramo dodati neke dijelove koji su u razvoju, tako da smo s V8 spremni za propise Euro 7".
Freimuth je spomenuo maksimalni dopušteni nivo buke, za koji vjeruje da će se s godinama nastaviti smanjivati.
"Strožiji zakoni koji se odnose na nivo buke kompliciraju kreiranje emocija u našoj Panameri V8".
Twin-turbo motor obujma četiri litre nastavlja dalje. Ni legendarni 911 neće dobiti električni pogon u ovom desetljeću, ali će hibridni sistem debitirati početkom ljeta s osvježenim modelom 992.2. Porsche se nada da će održati benzince na životu sintetičkim gorivom koje se trenutno proizvodi u Čileu. Cilj je povećavati proizvodnju u budućnosti.