Priča o nasljedniku Toyote MR2 stara je koliko i razdoblje koje je prošlo od umirovljenja zadnje inačice. Sada, nakon što se GT86 udomaćio na sceni zajedno sa Suprom, a GR Corolla uvela moćan motor kao idući logičan korak nameće se novi MR2, sportski model sa centralno postavljenim motorom.
U ovom slučaju radilo bi se o odličnom trocilindrašu koji bi omogućio vrhunske performanse. Paralelno priča ide i u smjeru kako Toyota radi i na manjoj varijanti motora, 1.0 benzinca, a koji bi pokretao još manji sportski model, također sa centralno postavljenim motorom.
Mnogi bi mogli pomisliti kako bi Daihatsu Copen mogao dobiti konkurenta, no tome nije tako. Naime, Copen se vraća na scenu, ali u većem izdanju gdje konkurira Mazdi MX5. Kad je pak MR2 u pitanju, japanski Best car doznaje kako će model sasvim sigurno dobiti proizvodnu izvedbu i nudit će se isključivo u kombinaciji s benzinskim motorom. Dakle, ovdje struja nema prolaz, čak ni u obliku nekog hibrida, prenosi Index.hr.
Podsjetimo, Toyotin 1.6 trocilindraš daje preko 300 KS i 370 Nm, što je možda i prava mjera ne samo za Corollu već i za MR2.