TikTok korisnici u SAD sada mogu koristiti TikTok Shop, online tržište koje već postoji u Velikoj Britaniji, kako bi izravno kupovali proizvode unutar same aplikacije. Osim toga, ova promjena omogućava robnim markama i kreatorima da vam prodaju proizvode putem svojih videa.
TikTok je započeo testiranje svoje e-trgovinske inicijative u SAD u novembru prošle godine. Tokom posljednjih nekoliko mjeseci firma je proširila broj dobavljača u okviru ovog testiranja. ByteDance provodi eksperimente s različitim modelima kupovine na raznim tržištima, uključujući Veliku Britaniju i mnoge zemlje jugoistočne Azije.
Kreatori imaju opciju označavanja proizvoda kako bi olakšali korisnicima kupovinu iz videozapisa u feedu i tokom videozapisa uživo. Brendovi također mogu stvarati svoje vlastite kolekcije proizvoda koje su dostupne s njihovih profilnih stranica.
TikTok je također uveo novi affiliate program koji će omogućiti kreatorima da zarađuju provizije putem prodaje proizvoda unutar svojih videozapisa i livestreamova, a sve to bez potrebe za dogovaranjem poslova izvan TikTok platforme.
U SAD TikTok aktivno koristi popularnost trendova kao što je #TikTokMadeMeBuyIt, što rezultira milijardama pregleda za taj hashtag i povezane pojmove. U isto vrijeme firma se suočava s jakom konkurencijom u sektoru e-trgovine poput Amazona i Sheina. Prošlog mjeseca izvještaj The Information sugeriralo je da bi TikTok mogao razmotriti zabranu veza s trećim stranama u e-trgovini, no ByteDance je opovrgnuo te tvrdnje.
Firma je izjavila da trenutno ne planira uvesti mogućnosti kupovine u Evropi. TikTok Shop nedavno je pokrenut i u Tajlandu, Maleziji i Vijetnamu, a dostupan je i u Indoneziji.