TikTok je na mala vrata lansirao svoju novu društvenu mrežu Notes, koja će svojom uslugom konkurirati Instagramu.
Prvobitno se usluga testirala u Australiji i Kanadi. Sadrži fotografije i tekst.
Portparol TikToka pojasnio je kako je Notes prostor rezerviran za fotografski i tekstualni sadržaj kako bi korisnici koristili i podijelili svoju kreativnost.
Prosječnoj osobi Notes mnogo nalikuje na Instagram, iza kojeg stoji Meta, piše Guardian.
Nije potrebno izraditi novi korisnički račun, već se može koristiti postojeći TIkTok račun.
Kompanija je prošle sedmice naznačila korisnicima aplikacije da će se, osim ako se sami ne odluče za suprotno, njihove postojeće ili buduće objave s TikToka prikazivat i u Notesu.
Međutim, ova stavka nije implementirana odmah prilikom lansiranja.
Na Notesu se mogu objavljivati fotografije s opisom. Za razliku od Instagrama, korisnik će moći objaviti i naslov fotografije, a ne samo opis.
Za sada izgleda kao tipičan prostor za popunjavanje na društvenim mrežama, odličan za meme sadržaj, ali to će se vjerovatno promijeniti što ga više ljudi bude koristilo, počelo pratiti svoje prijatelje i kad se uključe kreatori sadržaja.
Notes ima tab koji prikazuje osobe koje pratite i za one koji prate vas, te će koristiti tipičan TikTokov algoritam koji pomoću lajkova determinira što korisnik želi vidjeti.
Kada ga se detaljnije usporedi s Instagramom, ipak se ističe činjenica da, za razliku od Instagrama, nema opciju storyja.
Objavljenje fotografije ostat će na profilu bez vremenskog ograničenja, prenosi Poslovni dnevnik.