Tesla je iz temelja revidirao uspješni Model 3 nakon šest godina. Verzija modela, interno poznata kao Highland, dobila je novu, poboljšanu šasiju i znatno kvalitetniju unutrašnjost, ali je izgubila sve poluge na stupu upravljača. A američka kompanija također slijedi sumnjiv princip „manje je više“. Urednik motora Krone Stephan Schätzl bio je na putu s novim Modelom.
Model 3 se promijenio na dva načina: s jedne strane, sazreo je i postao bolji automobil, s druge strane, izvršni direktor Elon Musk izgleda da je implementirao neke hirovite koji otežavaju život vozačima i čine medvjeđu uslugu na putu sigurnost.
Spolja, Model 3 je sazreo u tome što promjene na karoseriji i novi točkovi znače da ima koeficijent otpora vazduha od samo 0,219, a nova prednja i zadnja svjetla daju mu moderniji izgled. Međutim, i dalje morate raditi bez LED matričnih farova; umjesto toga, postoji loš funkcionirajući pomoćnik za duga svjetla koji jednostavno uključuje i isključuje duga svjetla. To često znači zasljepljivanje nadolazećeg saobraćaja na autoputu i korištenje kratkih svjetala samo tamo gdje biste željeli da budu jače.
Ovo nas direktno dovodi do jedne od najvećih besmislica nove verzije Tesle modela 3: sve ručice na stupu volana su ukinute i ili zamijenjene dugmadima na volanu ili (u slučaju ručice mjenjača pogona) premještene na lijevu ivica ekrana osetljivog na dodir. Malo je loše u činjenici da sada možete birati naprijed, nazad, parkirati i neutralno brisanjem staklene površine.
Ali dugmad za duga svjetla, brisače vjetrobrana i posebno indikatori su izvor stalnih smetnji. Iako se možete naviknuti na to (u smislu da više ne posežete u svemir da biste signalizirali), postoje mnoge situacije – poput kružnih raskrsnica – u kojima je teško signalizirati. Ako ste u nedoumici, često ćete to izbjegavati. Osim toga, ni automatsko isključivanje pokazivača smjera ne radi ispravno.