Puni Gas

Tehnologijom praćenja pogleda otkrili koja vozila privlače najviše pažnje

Nova studija otkrila je koji automobili najviše privlače pažnju koristeći se tehnologijom praćenja pogleda.

Mnogi se automobili mogu opisati kao elegantni, ali nova studija otkrila je vozila koja najviše privlače pažnju koristeći se tehnologijom praćenja pogleda.

U studiji koju je objavio AutoTrader UK, 32 osobe su pokazale 40 slika popularnih vozila u raznim kategorijama. Dok su slike prikazivane, “pokreti očiju sudionika praćeni su i bilježeni kako bi se pokazalo prosječno vrijeme potrebno za fiksiranje svake slike automobila, kao i prosječno vrijeme provedeno gledajući svaku sliku.

"Ta su vremena zatim kombinirana koristeći formulu jednakog ponderiranja kako bi se svakom automobilu dodijelio rezultat od 100, što im je omogućilo da budu rangirani prema tome koji su sudionici najbrže privukli poglede i koji su najduže zadržali pogled".

Utvrđeno je da je Porsche 911 sveukupno najprivlačniji jer je postigao 91% i ljudi su ga gledali u prosjeku 2,51 sekundu. Porsche su odmah pratili Lexus LC i Ferrari F40, koji su imali rezultat od 88%. Luksuzni i egzotični brendovi dominirali su ukupnom ljestvicom od 20 najboljih.

Tehnologijom praćenja pogleda otkrili sve

Mala studija pokazala je da je Porsche Taycan električno vozilo koje najviše privlači pažnju s rezultatom od 86%. Ljudi su u prosjeku proveli 5,63 sekunde gledajući ga i čini se da je to najduže vrijeme u studiji. Slijedi relativno tijesno drugo mjesto na kojem je Tesla Model 3 s rezultatom od 84%. Iznenađujuće, MG 4 EV je na trećem mjestu sa 64%, i pobijedio je Audi e-tron, Kiu EV6 i Volkswagen ID.3.

Studija je grupirala gore spomenuti Porsche 911, Lexus LC i Ferrari F40 u kategoriju superautomobila. Slijede ih Lamborghini Urus i Bugatti Veyron, koji su imali privlačne ocjene od 83% odnosno 78%. Time su pretekli Audi R8, Lotus Emiru i McLaren 720S.

U kategoriji "automobil za svakodnevnu upotrebu", BMW serije 3 je bio na prvom mjestu s rezultatom od 84%. Sudionici istraživanja gledali su ga u prosjeku 4,27 sekundi, što je bilo najviše u razredu. Slijedi ga Volvo XC40 s rezultatom od 82%, zatim Golf sa 71% te Hyundai Tucson i Mercedes A-klase, oba sa 70%.

Clicky