BMW je upravo predstavio dugoočekivanu i kontroverznu Seriju 4 jer su studija Concept 4, ali i špijunske fotografije maskiranog modela ukazivale na veliku masku hladnjaka, tzv. bubrega".
Ovo je automobil u serijskom izdanju kakav će se nuditi kupcima u salonima...
Poput prethodnika i nova serija 4 nastala je na temeljima serije 3, a uz kontroverznu prednju masku, dodatnu razliku donose mehanička i strukturalna rješenja koja bi coupe trebali učiniti vozački zanimljivijim automobilom.
Na primjer, krovna linija coupea je 57 milimetara niža u odnosu na četverovratnu izvedbu, iz čega se može zaključiti da je ukupna visina oko 138 cm kakva je krasila i dosadašnje izdanje. Time je poboljšana aerodinamika, ali i za 21 mm spušteno težište.
Razlike u odnosu na seriju 3 prisutne su i na ovjesu. Za 0,8 stepeni povećan je negativan nagib prednjih točkova, a trag stražnjih proširen za 23 mm. Pritom su fino podešavanje prošli prilagodljivi amortizeri, a spone ovjesa s karoserijom ojačane u potrazi za još preciznijim upravljanjem i osjećajem kontrole.
Dodatna ukrućenja na platformi CLAR koju koriste svi noviji modeli s uzdužno postavljenim motorom, posebno u stražnjem dijelu, najavljuju bolju stabilnost na pravcu, ali i uvjerljivija ispaljivanja iz zavoja.
Nema sumnje da će M440i pogonjen turbo benzincem 3.0 s 374 KS biti zvjerka na cesti, posebno uz podršku dodatnih 11 KS koje donosi starter/generator napajan iz zasebna 48 voltne baterije koja se puni energijom otpuštenom tokom kočenja i time dodatno iskorištena.
Mild hybrid tehnologija u sportskom programu pruža dodatni poticaj ubrzanju, poboljšava odziva gasa na podražaj papučice, a u Eco programu pomaže u smanjenju potrošnje goriva.
Kako bi silnu konjicu što bolje prenijeli na asfalt, Bavarci su ponovno posegnuli za pogonom na sva četiri točka kojem su pridodali stražnji diferencijal s oznakom M, a sve je upakirano već proslavljenim automatskim mjenjačem Steptronic Sport s 8 stepeni.