Google je pod pritiskom Evropske komisije odlučio jasnije informirati korisnike Google Storea, Google Play Storea, Google Hotelsa i Google Flightsa u Evropi. Uskoro će prikazati ako proizvode prodaje izravno ili služi kao posrednik, kao i obavijestiti korisnike o dostavama, povratima i popravcima. Iza ovog poteza nalazi se usklađivanje s evropskim regulacijama nakon dijaloga s Mrežom za zaštitu potrošača (CPC) koji je započeo još 2021.
'Potrošači u EU imaju pravo na jasnu i potpunu informiranost koja će im pomoći da donose informirane odluke' rekao je povjerenik za pravosuđe Didier Reynders. 'Odluke koje je donio Google korak su u tom smijeru'.
Google Flights i Google Hotels uskoro će korisnicima jasno dati do znanja prodaju li im svoj ili nečiji tuđi proizvod. Također moraju jasno napisati šta su u slučaju popusta koristili za referentne cijene. Te pojasniti da Googleove recenzije hotela nisu potvrđene. Konačno, moraju slijediti ista pravila za transparentnost koja prate druge platforme poput Expedije, objašnjava Engadget.
Google Store i Google Play Store u međuvremenu moraju pružiti 'jasne predugovorne informacije' o dostavama cijene, pravu povlačenja i popravljanja ili zamjene. Također moraju olakšati pronalaženje informacije o prodavačima, uključujući njihovo zakonsko ime i adresu. Kao i 'direktne i učinkovite' metode kontaktiranja poput telefonskih brojeva službe za korisnike.
Naposljetku, Google u Evropi mora pokazati korisnicima kako birati verzije Google Play Storea za različite zemlje u skladu s propisima EU-a o geoblokiranju. Istovremeno im dopuštajući korištenje i plaćanje iz bilo koje zemlje EU-a. Google trenutno ograničava promjene zemlje prebivališta na jednom godišnje. Zbog čega korisnici u nekim slučajevima mogu izgubiti pristup sadržaju ili kredit unutar aplikacije. Promjena je osmišljena kako bi potrošačima omogućila 'uživanje u istim pravima. I pristup istom sadržaju, gdje god se nalazili u EU-u'. Ni Google ni Evropska komisija još nisu rekli kada će promjene stupiti na snagu.