Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta (SDP), kreator saobraćajnog kolapsa u gradu, danas je iznio niz ideja koje bi trebala uvesti Federacija BiH.
Šteta je potaknut time što je federalni nivo pokrenuo rekonstrukciju mosta na Ilidži, a to je - očekivano - izazvalo saobraćajne gužve.
Zanimljivo, Šteta ima prijedloge koje ni sam nije uspio provesti na projektima kojima on rukovodi.
"Most nije u kantonalnoj nadležnosti, međutim, danas sam poslao dopis svim uključenim stranama da se pronađe rješenje za prevelike gužve i da se poveća sigurnost svih učesnika u saobraćaju radi saobraćajnih nesreća koje su se desile. Predložili smo da se razmotre mogućnosti noćnog rada ili drugačije izmjene režima saobraćaja. Stavili smo nadležnima na raspolaganje svoje resurse i predložili pojačanu saradnju sa MUP-om našeg kantona, a sve u cilju najboljeg interesa građana Kantona Sarajevo", naveo je Šteta.
Dakle, Šteta predlaže uvođenje noćnog rada, dok on nije u stanju uvesti isti taj noćni rad na rekonstrukciji tramvajske pruge, s kojom je probio već sve postavljene rokove.
Pored toga, 'generacijskom projektu' kakav je rekonstrukcija pruge, dnevno se može vidjeti tek desetak radnika što govori o ažurnisti i nedostatnom kotrolom radova koji izaziva svakodnevni saobraćajni kolaps i nervne slomove kod građana.