U februaru 2024. tržište automobila u EU poraslo je za 10,1% u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, a registrirano je 883.608 vozila. Prodaja električnih vozila rasla je za 9%, odnosno manje od tržišta, dok je prodaja hibrida povećana za 24,7%.
Ako se gleda ukupna prodaja u prva dva mjeseca, onda je rast 11,2 posto, a broj registracija oko 1,7 miliona. Sva glavna tržišta bilježe značajan rast, Njemačka (+11,8%), Italija (+11,7%), Francuska (+11,2%) i Španija (+8,7%).
U februaru je prodaja električnih vozila povećana skromnih 9%, a njihov se udio među novim vozilima zadržao na 12%.
No, prodaja hibridnih modele je u februaru povećana za 24,7% potaknuta značajnim rastom na četiri najveća tržišta: Francuska (+41,5%), Španija (+26,5%), Njemačka (+16,4%) i Italija (+16,1%) , koji zajedno čine preko 70% prodaje u EU.
Registracije plug-in hibridnih električnih automobila također su porasle za primjetnih 11,6% na 64.351 jedinicu, što proizlazi iz solidnog rasta na ključnim tržištima poput Njemačke (+22,3%), Belgije (+21,8%) i Francuske (+11,8%).
Plug-in hibridni električni automobili sada predstavljaju 7,3% prodaje automobila u EU.
U februaru 2024. tržište automobila s benzinskim motorima u EU-u poraslo je za 6,1%, prvenstveno potaknuto porastom na četiri najveća tržišta, osobito u Italiji (+33,4%), zajedno sa Španijom (+3,7%), Njemačkom (+2,3%) i Francuskom (+2,1%).
Iako je benzin i dalje najpopularniji energent među kupcima, njegov tržišni udio ove je godine pao s 36,9 posto na 35,5 posto.
Također, tržište dizelskih automobila u EU se u februaru smanjilo se za 5,1% . Pad je zabilježen na nekoliko tržišta, uključujući tri najveća: Francuska (-30,5%), Španija (-17,4%) i Italija (-11,8%).
Istovremeno Njemačka odstupa od ovog trenda, s rastom prodaje dizela od 9,7%.
Gledano na razini EU, prodaja dizelskih automobila dosegnula je 113.891 jedinicu, što čini tržišni udio od 12,9%, što je pad u odnosu na 15% prošle godine.