kampanja Binga i Nelta

SOS Dječijim selima u BiH donirano 10.000 KM izdvojenih od prodaje 7Days Cocoa kroasana u Bingo marketima

Zajedničkom kampanjom kompanija Bingo i Nelt, tokom mjeseca januara, prikupljeno je 10 000 KM izdvojenih od prodaje 7Days Cocoa kroasana u Bingo marketima. Dugogodišnji prijatelji SOS Dječjih sela u BiH odlučili su donirati prikupljena sredstava organizaciji, a dijelom kampanje, koja je za cilj imala stvaranje boljih uslova za mlade iz brige, bili su svi kupci 7Days Cocoa kroasana u Bingo marketima.

“Zadovoljstvo nam je što smo ponovo zajedničkim djelovanjem osigurali vrijednu donaciju. Bingo je sa svojim kupcima najveća platforma za društveno odgovorne aktivnosti ove vrste i sretni smo što i partneri, u ovom slučaju Nelt, dijele iste vrijednosti”, kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe trade marketinga Binga.

Kao društveno odgovorna kompanija, Nelt rado podržava pozitivne inicijative pa su tako i ove godine zajedno sa kompanijom Bingo doprinijeli stvaranju boljih uslova za mlade iz SOS Dječjih sela u BiH.

„Vjerujemo da svako dijete zaslužuje priliku za sretno i zdravo djetinjstvo. Izuzetno smo ponosni na ovaj projekat, kao i saradnju s našim poslovnim partnerima. Još jednom smo, kroz donaciju SOS Dječijim selima u BiH, pokazali da smo pouzdan partner zajednicama u kojima poslujemo. Nadamo se da će i druge kompanije slijediti naš primjer te da ćemo zajedno stvarati pozitivne promjene za sve generacije koje dolaze“, izjavila je Ena Ibrović, menadžer prodaje za ključne kupce iz kompanije Nelt BiH.

Iz organizacije SOS Dječija sela u BiH izrazili su zahvalnost svima koji su kupovinom 7Days Cocoa kroasana u Bingo marketima podržali kampanju.

„Kompanija Bingo, osim vrijednih novčanih donacija, podržava SOS Dječija sela u BiH kroz mnogobrojne projekte osnaživanja djece i mladih, kako bismo im obezbijedili bolje uslove za budućnost. Zajednička kampanja sa partnerima iz Nelta još jedan je pokazatelj koliko su naši najbolji prijatelji posvećeni našoj misiji, koju već deceniju, udruženi promovišemo kroz različite aktivnosti, a sve u cilju podrške djeci, mladima i porodicama u riziku. Prijatelji iz kompanije Nelt, sada već tradicionalno, dijelom su naše misije i kao društveno odgovorna kompanija uvijek rado podržavaju projekte kojima pomažu najranjivijim kategorijama društva. Od srca smo zahvalni kompanijama Bingo i Nelt, i svim kupcima”, izjavila je Dženita Subašić, direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije i SOS Dječijih sela u BiH.

Organizacija SOS Dječija sela u Bosni i Hercegovini pruža brigu o djeci i mladima bez roditeljskog staranja već tri decenije, a kroz Programe jačanja porodica pomaže socijalno ugroženim porodicama te radi na preveniranju izdvajanja djece iz porodice porijekla. Više informacija o radu SOS Dječijih sela u BiH i kako pomoći možete saznati na stranici www.sos-ds.ba.

Clicky