Gwyneth Paltrow

Slavna glumica o svom uspješnom biznisu kojim je isprva izazivala skepsu: ‘Svi su mislili da sam sišla s pameti…’

Kad se prije petnaest godina bacila u biznis i razvoj vlastitog lifestyle brenda Goop mnogi su mislili da je proslavljena holivudska zvijezda Gwyneth Paltrow - sišla s pameti. No, ako to već nije bilo jasno od samog početka vrijeme je pokazalo kako je 51-godišnja Gwyneth Paltrow bila u pravu, pa posljednjih godina u fokusu svjetske javnosti nije zbog svojih glumačkih ostvarenja, nego zbog posla kojem se potpuno posvetila i kojim je uspjela monetizirati svoju globalnu popularnost.

"Svi su mislili da sam luda i nisu se libili to mi govoriti, a za mene se pokretanje vlastitog brenda pokazalo najboljom mogućom odlukom i najvećom životnom lekcijom. Naučila sam da bez obzira na sve prepreke treba izdržati i nastaviti raditi svoje, pogotovo kad vjerujete u sebe, bavite se onim što volite i što vas privatno zanima. Sav taj trud, vrijeme, posvećenost i strast moraju donijeti rezultate", govori Gwyneth Paltrow koja je povodom 15. godišnjice svog brenda zaslužila naslovnicu američkog celebrity časopisa People.

Javnost je šokirala proizvodima kao što su svijeće s mirisom vagine koje su se pokazale nevjerovatnim komercijalnim hitom, a povodom obljetnice Goopa lansirala je kozmetičku liniju za njegu tijela i kože, te wellness proizvode i dodatke prehrani za jačanje imuniteta, libida i kognitivnih sposobnosti po pristupačnim cijenama koje se kreću u rasponu od 20 do 40 dolara.

Gwyneth Paltrow

"Od samog početka razmišljali smo o proizvodima za najširu publiku, koje gotovo svako može priuštiti, ali prvo smo htjeli izgraditi prepoznatljivost brenda. Sad je došlo vrijeme za našu "masstige" liniju, koja je istovremeno masovna i prestižna", govori Paltrow čiji je brend na dodjeli prestižnih modnih nagrada CFDA dobio nagradu za inovativnost.

Clicky