Početkom 1990-ih pick-upovi su bili rijetka pojava na evropskim cestama. Međutim, Škoda je bila spremna riskirati pa je s novom Felicijom predstavila praktičnu verziju Pickup. U martu 1995. je otišla još dalje pa je debitirala šminkerska Škoda Felicia Fun.
Vlasnici su posebno cijenili jednu praktičnu funkciju interijera novog vozila – u samo nekoliko koraka, dvosjed se mogao transformirati u četverosjed. Do avgusta 2000. godine proizvedeno je ukupno 4016 jedinica koje su danas vrlo tražene među ljubiteljima klasičnih automobila.
Tehnička osnova bila je Škoda Felicia, koja je bila opsežno modernizirana i predstavljena godinu dana ranije. Škoda je za ovaj model ugradila 1187 novih dijelova, povećala udobnost vožnje i razinu sigurnosti te značajno poboljšala kvalitetu izrade. Vjerojatno najveće iznenađenje Felicije Fun bilo je u unutrašnjosti: inovativna ideja sklopive i klizne stražnje stijenke te dva dodatna sjedala sjedala iza vozača i suvozača na kraju je završila u serijskoj proizvodnji. Kad su se sjedala u drugom redu rasklopila, dubina utovarnog prostora, koji je bio obložen smrekovim drvetom, smanjila se s 1370 na 850 milimetara.
Škoda Felicia Fun imala je međuosovinski razmak od 2450 milimetara. Dužina je bila 4245 milimetara, širina 1680 milimetara i visina 1465 milimetara. Kupci su mogli birati između tri četverocilindrična motora: uz dizelski agregat od 1896 ccm i snagu od 47 kW (64 KS), dostupna su i dva benzinska motora: 1,3-litreni sa 50 kW (68 hp) i 1,6-litreni s 55 kW (75 KS) i najveće brzine od 163 km/h. Kombinirana potrošnja 1,6-litrenog motora bila je u prosjeku 7,3 litre/100 km.