Direzione Cor Tauri, smjer električni, smjer Italija. Lamborghini gleda na sljedeće izazove sa saznanjem da će, uprkos očiglednoj sinergiji sa matičnom kompanijom Volkswagen, fabrika Sant'Agata Bolognese ostati središte proizvodnje, zapošljavanja i izvrsnosti.
Stephan Winkelmann, predsjednik i izvršni direktor brenda Emilia Romagna, ponovio je to tokom razgovora s italijanskom štampom, objašnjavajući Lamboove kratkoročne i srednjoročne strategije, uključujući opredijeljenost za smanjenje ugljičnog otiska u cijelom lancu vrijednosti do 2030. smanjenje od 40% .
Evo rezimea u kratkim poglavljima Winkelmannovih izjava o budućnosti Lamborghinija.
Italija ostaje centralna
"Već 38 do 40 posto naših dobavljača su Italijani: želimo to zadržati. Naravno, imamo veliku prednost u odnosu na druge proizvođače, druge kompanije, druge brendove u tome što imamo dvije vrste 'napravi ili kupi': prvi je vrlo jasno da moramo odlučiti šta je 'srce' za Lamborghini i to ćemo nastaviti raditi. Obim se neće promijeniti", kaža je šef Winkelmann i dodao:
"Kada sam se pridružio Lamborghiniju 2005. godine, imali smo 600 zaposlenih, danas nas ima preko 2.000 i krećemo prema 3.000 zaposlenih u bliskoj budućnosti. Ovo pokazuje kako se krećemo i koliko nam je stalo do održavanja izvrsnosti i razvoja različitih komponenti ovdje u Italiji i definitivno ovdje u Sant'Agati. Ne gledamo pasoše, ali mogu reći da je više od 95 posto naših zaposlenih Italijana i da će tako biti i u budućnosti".
Elektrifikacija
"Što se tiče elektrifikacije, danas je još prerano davati konkretan odgovor, ali mogu govoriti o odgovoru koji je Revuelto, koji je hibrid, dobio, i to je vrlo pozitivno u svijetu. Za Lanzador koncept prikupljamo povratne informacije, a također ćemo provesti studiju kako bismo malo po svijetu shvatili kakvo je raspoloženje prema supersportskom automobilu ili potpuno električnom supersportskom automobilu za svakodnevnu upotrebu. Također, ocjenjujemo ove stvari, iako, naravno, znamo da do sada niko nije imao priliku da vozi ovakvu vrstu automobila."
Sintetička goriva
„Imamo priliku, koju nastavljamo da procjenjujemo u različitim smjerovima, da koristimo sintetički benzin kao alternativu da i dalje imamo motore s unutrašnjim sagorijevanjem i nakon sudbonosnog datuma 2035. Činjenica je da moramo smisliti kako to učiniti relativno rano, jer s jedne strane, to mora biti regulirano zakonom, s druge strane, mora biti prihvatljivo iz globalne perspektive, i na kraju, ali ne i najmanje važno, mora biti dovoljno sintetičkog benzina dostupnog na tržištima."