Izvršni direktor italijanskog brenda namjerava da preokrene situaciju u posrnulom proizvođaču.
Jean-Philippe Imparato, prvi čovjek Alfe Romeo, ponovo je u centru zbivanja stručnih medija na Apeninskom poluostrvu. Željno se iščekuje svaka nova izjava ovog menadžera.
Možda tu ima sklonosti italijanskih novinara ka senzacionalizmu, ali je i činjenica da se već dugo čeka neki konkretan potez nove uprave Alfe. Podsjetimo, prvi novitet koji će biti plod ovog rukovodstva biće krosover iz B segmenta, a ne nadolazeći Tonale koji je zaostavština od prošlog menadžmenta.
"Odlazak iz B i C segmenta nas je mnogo koštao. Odsustvo iz tih klasa u prethodnim godinama imalo je posljedicu gubitak oko dva miliona mušterija", rekao je izvršni direktor Alfe Romeo.
Imparato je stoga apostrofirao da je neophodno biti prisutan upravo u pomenute dvije niše koje nose gro prodaje na Starom kontinentu, ali i šire. Renesansa Alfe trebalo bi da startuje sa Tonaleom, a nastaviće se sa plasmanom navedenog subkompaktnog krosovera.
Upravo će taj model ujedno biti i prvi EV Alfe Romeo. Nakon njega stići će i niz drugih električnih automobila. Ostaje nedoumica šta će biti sa klasičnim hečbek modelima brenda iz Milana.
Kako stvari trenutno stoje, postoji velika šansa da Giulietta dobije nasljednika ili novu generaciju, dok su slabi izgledi da se isto desi sa modelom MiTo, odnosno hečom u B segmentu. Giulietta je tek nedavno otišla sa scene, dok je neubjedljivi MiTo mrtav već tri godine, prenosi AutoRepublika.