Brendovi iz portfelja kompanije Sarajevski kiseljak, Sarajevski kiseljak i SARA, osvojili su prestižna priznanja MUST HAVE 2024. Ove nagrade, dodijeljene prema izboru trgovaca širom zemlje, odražavaju vodeći status brendova na tržištu.
Sedmo izdanje projekta MUST HAVE naglašava kvalitetu proizvoda koji zauzimaju ključno mjesto na policama trgovačkih lanaca i u domaćinstvima, prepoznajući najbolje u bh. tržišnom prostoru.
Projekat MUST HAVE od iznimne je važnosti za FMCG kompanije i zasniva se na istraživanju TOP brendova za koje glasaju trgovci. Lista se sastoji od asortimana koji svaka snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama. Trgovci iz In Store baze, koja broji 7.000 adresa svih profila trgovina, biraju brendove koji su prema njihovom mišljenju u TOP 100.
Stipe Bevanda, direktor Sarajevskog kiseljaka, s ponosom je istakao značaj dobijenih priznanja: „Dvostruko MUST HAVE odlikovanje za naše prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak i Saru nije samo trijumf naših brendova, već odraz istrajnosti, inovativnog duha i posvećenosti kvaliteti koju naš tim neprestano njeguje. Ova priznanja su potvrda vrhunske kvalitete po kojoj smo prepoznatljivi, ali su istovremeno simbol naše predanosti da stvaramo proizvode koji zadovoljavaju, ali i nadmašuju očekivanja naših potrošača. Nagrade nas obavezuju i potiču da još odlučnije nastavimo sa razvojem i inovacijama, postavljajući nove standarde u našoj industriji.“
Sarajevski kiseljak, gazirana prirodna mineralna voda s tradicijom koja seže još u davnu 1891., postao je dio kulturnog identiteta Bosne i Hercegovine, ali i simbol kvalitete i povjerenja u regionu.
Negazirana prirodna mineralna voda SARA, sa svojim jedinstvenim osvježavajućim okusom i čistoćom, uspjela je da osvoji srca potrošača, postajući sinonim za zdrav i aktivan životni stil.