Godinu dana nakon redizajna Clija, Renault je odlučio pomladiti još jedan svoj prodajni hit mali SUV-Crossover Captur.
Novi Captur slijedi aktualni Renaultov dizajnerski trend jezik s upečatljivim LED svjetlosnim potpisom i novim logom. Kompletan prednji dio je promijenjen i sada izgleda osjetno drugačije, što baš nije uobičajeno za tipični redizajn automobila.
Osjetno manje promjena je na stražnjem dijelu automobila gdje su svjetla zadržala prepoznatljivi oblik slova "C", ali sada imaju drugačiju grafiku. Renault straga također promijenio logo te blago pojednostavio odbojnik.
Jedine značajnije promjene na boku su novi naplatci koji su dimenzija 17” do 19”, a tu su i nove boje. Kupci će moći birati između 14 boja i jednako toliko dvobojnih kombinacija.
Novost je i oprema Esprit Alpine koja donosi logotipe u crnoj boji, crne okvire prozora, 19-inčne točkove s jedinstvenim dizajnom i druge dizajnerske ukrase na karoseriji.
Unutrašnjost je samo blago promijenjena. Renault se pohvalio da je redizajnom uklonio svu kožu iz unutrašnjosti Captura, a također više neće koristiti kromirane elemente. Zaslon osjetljiv na dodir infotainmenta sada je povećan i ima dijagonalu od 10,4 inča, dok najveća digitalna ploča s instrumentima ima dijagonalu od 10,25 inča.
Ovisno o opremi, novi Captur ima novi infotainment sistem OpenR Link s Googleovom tehnologijom koji se temelji se na Android Automotive 12 operativnom sistemu. To je prvi takav sistem u automobilu B-segmenta.
Što se tiče prostranosti ništa nije promijenjeno, a ostala je i stražnja klupa koja se uzdužno pomiče za 16 centimetara. To omogućuje stvaranje više prostora za prtljagu ili putnike prema potrebi. Maksimalni kapacitet prtljažnika je 616 litara kada se stražnje sjedalo gurne maksimalno naprijed.
Motorizacija je ostala vrlo bogata. Osnovni maleni trocilindrični 1,0-litreni benzinski motor s turbopunjačem razvija 91 KS, a iznad njega se smjestila verzija s instalacijom za plin i istim motorom koji ima 100 KS.
Za one željne više snage tu su 1,3-litreni blagi hibridi koji razvijaju 140 i 160 KS. Najštedljivija verzija je poznati E-Tech hibrid s 1,6-litrenim benzincem i snagom sistema od 145 KS. Verzija sa 160 KS serijski dolazi s automatikom, kao, logično, i hibrid.
Renault još nije otkrio kada počinje prodaja i kolike će biti cijene.