Puni Gas

Renault ima plan za borbu protiv Kineza: Potrebne su velike promjene

Kineska automobilska industrija utjeruje strah u evropske proizvođače, a Renault Grupacija planira prihvatiti rukavicu bačenu iz Kine, što će, međutim, uključivati ​​značajne promjene.

Karlos Tavarez, CEO Stellantisa, takođe često upozorava na nelojalnu Kinesku konkurenciju.

“Borba protiv kineskih proizvođača bit će izuzetno brutalna. Cjenovna im je konkurentnost 25 posto bolja od nas. Moramo se boriti kako bismo bili sigurni da ćemo nastaviti ostvarivati ​​profit, a da istovremeno zadržimo cijene pristupačne za srednju klasu. To znači da moramo smisliti prijedlog koji će nam omogućiti prodaju automobila poput Citroena C3 za 25.000 eura ili manje na isplativ način”, rekao je Tavarez.

Evropski koncerni otvoreno govore o invaziji koju proizvođači automobila iz Kine već provode. Skok njihove popularnosti u posljednjih nekoliko godina na domaćem tržištu zaista je impresivan i ne smije se propustiti – trenutno najpopularniji brend u Kini je BYD.

Kinezima, međutim, kućno dvorište počinje biti premalo.

Prema izvještaju koje su zajednički pripremili “Automotive News Europe” i “Reuters”, 2022. godine kineski automobili činili su 9 posto na cijelom evropskom tržištu.

To je duplo više nego 2021. godine, a rezultati će ove godine sigurno biti još veći – novi brendovi ulaze na u Evropu, a oni koji trenutno posluju na našim prostorima počinju se smirivati.

Evropski divovi, nakon gubitka vodstva u Kini, svjesni su da su proizvođači s istoka sve konkurentniji. Koncern SAIC, koji uključuje brendove kao što su MG i Maxus, prodao je više od 100.000 automobila u Evropi u prvoj polovini 2023. godine. I drugi kineski proizvođači bilježe snažan rast.

Evropa, međutim, više ne samo upozorava, već i djeluje.

Finansijski direktor grupe Renault Tirri Pieton kaže da do 2027. žele smanjiti troškove proizvodnje električnih automobila za 40 posto.

Tu su Kinezi u najvećoj prednosti u odnosu na evropske proizvođače. Pieton također priznaje da je najvažnije smanjiti troškove proizvodnje i razvoja automobila.

Cilj se želi postići snižavanjem cijena sirovina, što će se polako dogoditi u drugoj polovini 2023., no već je vidljivo da se donekle i Tesla pridružuje rastu cijena, piše automobili.ba.

Clicky