Mark Mateschitz - sin pokojnog osnivača Red Bulla Dietricha - vodi tvrtku do novih visina.
Red Bull je postigao nove rekorde u povijesti kompanije u pogledu prodaje, prodaje i operativne dobiti. Kako je tvrtka objavila na svojoj početnoj stranici, prodaja grupe porasla je za 9 posto u odnosu na 2022., s 9,69 milijardi eura na 10,56 milijardi eura. Prošle je godine u svijetu prodano 12,14 milijardi limenki Red Bulla, što je povećanje od 4,8 posto u odnosu na također vrlo uspješnu 2022. godinu.
Iznos operativne dobiti tvrtka nije objavila. Prema Red Bullu, glavni razlozi za pozitivne brojke bili su "odličan razvoj prodaje na gotovo svim Red Bullovim tržištima diljem svijeta", kao i dosljedno upravljanje troškovima i jačanje odgovarajućih ulaganja u brendove. U usporedbi s prethodnom godinom, rast više nije bio tako pretjeran (plus 23,9 posto u prodaji i plus 18,1 posto u prodanim limenkama od 2021. do 2022.).
Prema tvrtki, fokus budućih proširenja bit će "glavna tržišta zapadne Evrope i SAD-a te buduća tržišta u zemljama u razvoju" i daljnje jačanje izvorne jedinice pakiranja od 250 ml. "Planovi rasta i ulaganja ponovno su vrlo ambiciozni za finansijsku godinu 2024. Oni predviđaju nastavak prethodnog pozitivnog razvoja i - kao što je uobičajeno u Red Bullu - finansirat će se iz operativnog novčanog toka."
Prema izvješću finansijske novinske agencije Bloomberg, sponzorska plaćanja sportašima koje podupire Red Bull premašila su granicu od milijardu eura po prvi put u 2022. godini. Nizozemski vozač Max Verstappen prošle je godine osvojio svoj treći naslov u Formuli 1 za redom za momčad Red Bulla. Grupa također uključuje nogometne timove u Njemačkoj, Austriji, New Yorku i Brazilu. Tvrtka je također podnijela zahtjev za odobrenje u Austriji ovog mjeseca za kupnju većinskog udjela u Bora-Hansgrohe trkaćem biciklističkom timu.