Dwight "General" Manfredi (Sylvester Stallone) proveo je posljednjih 25 godina u zatvoru, preuzimajući krivicu za svoje prijatelje iz njujorške mafije. On nije cinkaroš; dobar je u držanju jezika za zubima, vježbanju i obnavljanju čitanja (Faust, Shakespeare, Zakoni ljudske prirode Roberta Greenea) dok čeka da ubere nagrade za svoju odanost. "Udao sam se za ovaj život i vidjet ću hoće li mi on uzvratiti", reži Sly trskastim glasom u novoj seriji Tulsa King.
Ostale recenzije:
Ali njegov izlazak iz zatvora vodi ga ravno natrag u vatru: Umjesto da zauzme svoje prijašnje mjesto u organizaciji, donov sin preuzeo je njegovo mjesto kao kapo. Poslali su ga da započne kriminalne operacije na sasvim novom području: Tulsa, Oklahoma. Ima zlata u tim brdima, mogli bi reći, ali za Dwighta se čini kao da je otjeran na pašu. Ipak, nije važno; ako postoji nešto u čemu je Dwight dobar, to je prilagođavanje. Pa, to i razbijanje lubanja.
Ima mnogo toga za sviđanje u seriji "Tulsa King" Taylora Sheridana - očito njegovom sljedećem koraku u naumu da dominira starijom demografijom nakon njegove velikog vestern hita "Yellowstone". Većina toga leži u njegovom laganom, pjenušavom tonu, s pričom o mafijašem u čudnoj zemlji. Kada je Dwight stigao u Tulsu, izašao je iz zračne luke samo da bi ga skakavac "veći od [njegovog] kur*a" odmah opalio po licu. Bez obzira na to, uz svu njegovu preciznost u glatkom govoru, ne prođe dugo prije nego što njegov vozač (Tyson Jaya Willa) postane njegov pomoćnik dok protrese lokalnu ambulantu trave (koju vodi Bodhi Martina Starra) kako bi započeo svoju prvu zaštitu i reket za pranje novca. Prema svim pokazateljima, Tulsa ga nikako nije mogla vidjeti kako dolazi.
U prve dvije epizode prisutan je tračak prijetnji, a doći će vrijeme kada Dwight neće moći agresivnim govorom ili batinama riješiti situaciju. Kao što pokazuje scena u posljednjem trenutku s likom Maxom Casellom, on možda nije jedina mafijaška glava u gradu. I štaviše, u svojoj prvoj noći u izlasku, Dwight spava s razvedenom djeverušom (Andrea Savage) za koju se ispostavi da mu je za petama agentica ATF-a. Ali za sada, Sheridan i showrunner Terence Winter (“Boardwalk Empire”) zadovoljni su time da nas puste da uživamo u užitku gledajući Stallonea kako radi svoje u izrazito nepoznatoj klimi: Zapadu.
Kad se "Tulsa King" zadrži na svojoj namigujućoj, dobroj komediji, to je pravi show. Stallone je, uprkos svim svojim neuspjelim pokušajima da glumi u eksplicitnim komedijama ("Rhinestone", "Stop! Ili će moja mama pucati"), kada to želi biti, stvarno smiješan tip. Dwight je savršen kanal za njegovu posebnu kombinaciju ljubazne agresije, poput lika Joea Pescija iz "Dobrih momaka" da je visok onoliko koliko je doista želio biti. On govori brzo (dobro, brzo za Slyja) i sklapa prijateljstva na oštrici noža, provodeći scenu za scenom zagrijavajući se ili oblačeći otkačenu postavu likova u seriji.
Dwight je čovjek ne samo izvan prostora, već i vremena; Provevši četvrt stoljeća u velikoj kući, zbunjuju ga aplikacije za pametne telefone, legalna trava i sve te proklete zamjenice. "Osjećam se kao Rip Van Winkle", priznaje Bodhiju nakon što se slučajno napušio na stražnjem sjedalu automobila.
Ali ti trenuci političke nekorektnosti ne čitaju se kao prijekori napretku društva, ne onako kako bi na njih mogao odgovoriti prosječni fan "Yellowstonea". Umjesto toga, Dwight je zbunjen i izgubljen zbog svog mjesta u svijetu - zbog godina koje je žrtvovao mentoru koji mu uzvraća progonstvom ili kćeri koja više ne želi razgovarati s njim. On je čovjek kojeg su okolnosti otuđile, prisiljen ponovno izgraditi sebe u svijetu koji više ne dijeli njegove vrijednosti.
To je Dwight, a to je također i Stallone: televizija je, čini se, njegova Tulsa, a legenda velikog ekrana svjesno je nakostriješen u svojim novim okvirima. Ali 76-godišnjak ne pokazuje znakove usporavanja, a na malom ekranu se čini, ako ništa drugo, još većim nego prije. Pod Winterovim i Sheridanovim perom, "Tulsa King" je i mafijaška drama i vestern, a Sly sjedi negdje između Chilija Palmera i Ethana Edwardsa Johna Waynea u "Tragačima".
Za njega je to prikladan prostor, i kao ostarjela akcijska zvijezda i kao izmučeni karakterni glumac. Predstava oko njega povremeno se bori da održi korak - Garrett Hedlund, Dana Delaney i Annabella Sciorra jedva da su prisutni u početku, unatoč tome što zauzimaju značajan prostor u špici i materijalima za medije.
Ali vrijedi ostati i vidjeti kakvu će ulogu odigrati u Slyjevoj najzanimljivijoj vožnji u zalazak sunca.