Poslovnjaci je obožavaju, muška odijela nerijetko su tamnijeg plavog tona, a tu su i pasteli, uglavnom prisutni u toplijim mjesecima. I žene je nose u ured, znaju da je to top boja za djelovati uredno i sređeno.
S druge strane, nosimo je i na trenirkama, kao i trapericama, denim plava jedna je od onih kojoj generacije vjeruju.
Iako je mnogi doživljavaju trivijalno, odjeća ima niz značenja te otkriva mnogo o nama, a i služi kao komunikacija s okolinom.
Njezin smještaj na skali boja nalazi se na hladnom djelu spektra, što je čini - ledenom bojom. Dio je to njezina karaktera radi kojeg je volimo, naime, smirujuća je i karakterno pomalo distancirana.
Taj moment treba nam u poslovnoj komunikaciji, kako bismo se više fokusirali na govor osobe nego na izgled. Zato, kad usporedimo plavu i crvenu, ovu drugu ćemo prije opaziti nego prvu.
Niz drugih asocijacija vežemo uz plavu - tu su smirenost, inteligencija, iskrenost i samopouzdanje.
Prirodni karakter plave itekako pomaže u njezinoj percepciji - to nam daje osjećaj smirenosti i sigurnosti.
Istraživanja ističu da plava, upravo radi tog efekta na nas, potiče kreativnost.
Osim odijela, muškarci nose i plave modne dodatke, od kravate do cipela.
Žene također imaju veliki izbor - tu su haljine, večernje kombinacije, ali i razni dnevni outfiti, modni dodaci, nakit…
Ako želite steći nečije povjerenje, plava je dobar odabir.