Paris Saint Germain i Lionel Messi žele postići konačni dogovor o produženju ugovora s argentinskim napadačem, koji istječe u junu.
Messijev otac i agent Jorge Messi otputovat će u Pariz sljedećih sedmica kako bi se sastao s direktorima prvaka Francuske. Cilj je dogovoriti posljednje detalje o trajanju ugovora i plaći njegovog sina.
PSG: Ponuda koju je "nemoguće odbiti"
U klubu su uvjereni da će mu dati ponudu koju je "nemoguće odbiti".
U međuvremenu, Messi je sretan u Parizu. Njegova porodica prilagodila se životu u glavnom gradu Francuske i on želi nastaviti igrati za prvaka Ligue 1.
Što se tiče PSG-a, oni bi bili oduševljeni uvjeriti Messija da ostane i da pobjednik nedavnog Svjetskog prvenstva 2022. predvodi njihovu ekipu.
U klubu trljaju ruke oko novog ugovora, prenosi Marca. Činjenica je da će, s jedne strane, ugovor podrazumijevati velike izdatke, ali će s druge donijeti veliku korist.
Messi trenutno zarađuje oko 30 miliona eura nakon oporezivanja. Unatoč dobi od 35 godina, jasno je da Messi nakon osvajanja Svjetskog prvenstva vrijedi više od onoga što je do sada dobio.
To znači da će mu PSG morati ponuditi povećanje plaće.
No, to nije razlog za zabrinutost. Klub želi kapitalizirati Messijev status svjetskog prvaka, u smislu prihoda i korištenja njegovog brenda.
Ideja PSG-a je globalno iskoristiti činjenicu da će se Messijevo povlačenje iz vrhunskog takmičarskog nogometa, čak i ako tada ode u američku MLS ligu, dogoditi u PSG-u.
"Leo odlazi u mirovinu u Parizu" slogan je koji PSG želi afirmirati u budućnosti kako bi Messija dodatno udaljio od mogućeg povratka u špansku Barcelonu.
Ogromni prihodi
Prema El Economistu, prihodi kluba porasli su za oko 700 miliona eura samo u prvoj godini kada je Argentinac obukao dres PSG-a. Nije im odmoglo ni to što nisu osvojili evropsku Ligu prvaka.
Messijev dolazak privukao je desetak novih sponzora. Ugovori sponzora porasli su sa 3 do 5 miliona eura na 5 do 8 miliona eura.
Neki od ovih sponzora su brendovi kao što su Dior, Gorillas, Crypto.com, PlayBetR, GOAT, Snart Good Thins, Volt, Big Cola, Sports Water i Autohero.
Messijev utjecaj stvorio je i rast u broju prodanih dresova. U njegovoj prvoj (prošloj) sezoni PSG je prodao više od milion primjeraka koji su koštali između 90 i 160 eura. Više od 60 posto njih imalo je Messijevo ime na poleđini.
Potražnja je porasla za 30 do 40 posto. PSG od sponzorskog ugovora s Nikeom godišnje zarađuje oko 75 miliona eura. Ugovor im istječe 2032. godine.
Iz tih razloga PSG priprema novi ugovor za Messija u pokušaju da ostvari još veću zaradu nakon ljeta 2023.
U međuvremenu, PSG je pripremio ceremoniju na kojoj bi domaći navijači na Parku prinčeva pozdravili pobjednika SP-a prije početka utakmice protiv Angersa u srijedu.
Ipak, ostaje neizvjesno hoće li Messi nastupiti u meču.