Renault gasi planove za novu marku Ampere fokusiranu na električna vozila.
Kompanija je otkazala planiranu inicijalnu javnu ponudu. Kako su objasnili, trebalo je to da bude "jedini evropski EV i softverski čist igrač" i da posluje kao zaseban brend.
Mnogo toga se promijenilo otkad je plan objavljen 2022. godine. Francuska kompanija sada vjeruje da "trenutni uslovi na tržištu kapitala nisu ispunjeni, da bi se optimalno nastavio proces ponuda u najboljem interesu Renault grupe, njenih akcionara i brenda Ampere".
Pored toga, Renault kaže da "rade bolje nego što se očekivalo što je rezultiralo većim profitima, a to smanjuje potrebu za javnim prikupljanjem novca".
Istakli su da "tim Ampere ostaje potpuno posvećen sprovođenju svoje strategije, koja poziva na smanjenje troškova električnih vozila za 40% u jednoj generaciji".
Firma također radi na unapređenju softvera i vještačke inteligencije, kao i na "velikim predstojećim modelima", uključujući Renault 4 i 5, Scenic, Twingo i još dva modela.
Novi datum za razmišljanje o brendu Ampere mogao bi da bude negdje u toku 2025. godine, prenosi B92.