Mini Countryman oduvijek je imao posebno mjesto u paleti ove BMW-ove marke: tipični crossover između malog gradskog automobila i kompaktnog SUV-a svojom je prostranošću i voznim osobinama - jer dostupan je i s integralnim pogonom - privlačio kupce kojima klasični Mini ima previše ograničenih karakteristika. Nova je generacija ovog svestranog automobila ponudila više prostora, komfora i sigurnosti, a posljednja verzija nudi i gromovite performanse.
Naime, nakon prerade u stilu John Cooper Works, dvolitreni benzinski turbo-motor tuniran je na čak 300 KS, što automobilu omogućava sprint do 100 km/h za samo 5.4 sekunde uz maksimalnu brzinu uobičajeno ograničenu na 250 km/h. Performansama pogoduju i promjene na aerodinamici vozila, koje je s koeficijentom otpora zraka od svega 0.26 jedno od najboljih u svojoj klasi.
Pogon je na sve točkove putem originalnog Minijevog ALL4 sistava, a direktni upravljač, čvrsti ovjes i gume širine 245 mm omogućavaju da čak i povišeni Countryman ima vozne karakteristike nalik onima kartinga, što je svojevrsni zaštitni znak svih vozila sa značkom Minija. U odnosu na "obične" verzije, pojačane su i kočnice, estetski uljepšane kočionim kliještima obojenim u crveno, a posebno se pazilo na zvuk koji dolazi iz ispušnih cijevi.
Prerada John Cooper Works ne bi bila kompletna bez ostalih brojnih sportskih detalja na vanjštini automobila, baš kao ni bez minimalističkog uređenja unutrašnjosti vozila. I sve to bez žrtvovanja praktičnosti jer zadnju je klupu moguće pomicati čak 13 centimetara u dužinu, a prtljažni prostor velikodušnog obujma 460 litara može se povećati do čak 1530 litara.
Konačno, sve se funkcije automobila kontroliraju na potpuno digitalnoj komandnoj ploči napravljenoj u OLED tehnologiji visoke rezolucije. Datum dolaska na tržište, baš kao i cijena novog Minija Countryman JCW, još nisu poznati.