Predstavnici kompanije dm, u Startup studiju Fondacije Mozaik u Sarajevu, u petak, 17. 7. 2020, održali su predavanje na kojem su pobliže predstavili uslove ulistanja novih domaćih proizvoda u lanac dm prodavnica. Cilj predavanja bio je mladim proizvođačima otkriti korisne informacije i savjete kako bi se njihovi proizvodi našli na policama dm-a.
Osim u Sarajevu, putem live streama predavanje je bilo moguće pratiti i online, a predstavnicima Startup mreže obratili su se Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a i Anes Cerić, asortiman menadžer u dm-u.
„Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da u direktnom kontaktu s mladim ljudima razgovaramo o tome kakve partnere tražimo, koja su to načela kojima se rukovodimo u radu s kupcima i partnerima, koji su kriteriji za odabir artikala koje ćemo uvrstiti u asortiman te kako teče proces ulistanja. Cilj nam je da upravo tim mladim ljudima, koji imaju ideju za kreiranje novog domaćeg proizvoda ili već imaju gotov proizvod, pomognemo da u perspektivi postanemo i uspješni partneri“, izjavila je Admira Isaković.
Prisutnima su prezentirana i konkretna iskustva koja su mladi proizvođači stekli tokom rada sa članovima dm tima u okviru društveno odgovorne inicijative iz 2018. godine, „Startajmo ZAJEDNO”, zahvaljujući kojoj je, podsjećamo, deset domaćih proizvođača tada dobilo priliku da kroz lanac dm prodavnica svoje proizvode plasira na bh. tržište.
Predavanje je moderirao Zoran Puljić, direktor Fondacije Mozaik, koja će, kako je najavljeno, u svom Startup studiju, mladim poduzetnicama i poduzetnicima nastaviti pružati prilike za usvajanje novih znanja i vještina.
„Nama, u Startup studiju Fondacije Mozaik, izuzetna je čast da nakon pauze koju smo napravili zbog pandemije COVID-19, nastavljamo organizaciju predavanja za preduzetnice i preduzetnike upravo s jednom društveno odgovornom i priznatom kompanijom poput dm-a. Temu „Kako se moji proizvodi mogu naći na policama dm-a”, odabrali smo upravo zato što smo uvidjeli da postoji potreba da se o ovome govori detaljnije, kako bi se biznisi koji žele sarađivati s kompanijom dm mogli efikasnije i lakše pripremiti za taj proces. Startup studio će svakog mjeseca nastaviti održavati radionice, treninge i predavanja na teme koje su korisne preduzetnicama i preduzetnicima i tako pružati podršku svima koji žele pokrenuti nove ideje i razvijati postojeće“, kazao je Zoran Puljić i naglasio da u Startup studiju, pored otvorene prilike za partnerska ulaganja do 40.000 KM, mladi na raspolaganju imaju i podršku računovodstvenog, pravnog, prodajnog i marketing tima kako bi što uspješnije poslovali i razvijali svoje poslovne ideje. Podsjetio je da je Startup studio do sada pokrenuo 83 društvena biznisa, a jedan od njih, Igraj Uči, Rasti uspješno prodaje svoje proizvode u dm prodavnicama te da se nada da će ovakvi susreti omogućiti nova partnerstva i saradnje na obostranu korist i zadovoljstvo.