Dodge, koji je vjerniji američkim vrijednostima poput V8 od bilo koje druge marke preko bare, lansira potpuno električni mišićavi automobil 2024.
Stellantis je pokazao Dodge Charger (2024), prvi električni mišićni automobil američke marke. Verzija motora sa unutrašnjim sagorijevanjem će također uslijediti kasnije. Koliko je proizvodni model blizak konceptu Dodge Charger Daytona SRT iz 2022. godine, o čemu se radi o električnom zvuku i kolike su performanse, evo!
Dodge, koji je vjerniji američkim vrijednostima poput V8 od bilo kojeg drugog brenda preko bare, lansira potpuno električni mišićni automobil 2024. godine. Dodge Charger Daytona SRT Concept, ranije nazvan Dodge eMuscle, najavio je šef Dodgea Tim Kuniskis u julu 2021. na marginama buduće Stellantisove prezentacije.
Stellantis je sada prikazao proizvodnu verziju Dodge Charger Daytona (2024). Još nije poznato po kojoj će cijeni biti dostupan električni Dodge. Proizvodnja električnog automobila s dvoja vrata trebala bi početi sredinom 2024. godine, dok bi motor s unutrašnjim sagorijevanjem i električni automobil sa četiri vrata trebali sići s proizvodne trake od 2025. godine. Lokacija proizvodnje je tvornica u Windsoru (Ontario/Kanada).
Kada bude lansiran na tržište 2024. godine, novi Charger, koji je baziran na STLA Large platformi, bit će dostupan kao Dodge Charger Daytona Scat Pack i Dodge Charger Daytona R/T. Daytona R/T je već standardno opremljen kompletom za nadogradnju Stage 1, koji mu daje 370 kW (503 KS) umjesto 340 kW (462 KS). Kao Daytona Scat Pack, Dodge isporučuje 500 kW (679 KS) zahvaljujući Stage 2 nadogradnji.
Sva četiri točka su uvijek pogonjena. Kao dodatnu snagu, obje verzije mogu mobilizirati dodatnih 30 kW (41 ks) za 15 s pritiskom na dugme na volanu za PowerShot i pritiskom na papučicu gasa. Narudžbe za osnovni punjač će početi kasnije.
Dodge trenutno navodi domet za R/T na oko 510 km, dok bi Scat Pack trebao dostići oko 418 km. Baterija je kapaciteta 100,5 kWh. Punjenje se odvija sa maksimalno 350 kW. Sa ovom snagom punjenja, Dodge Charger (2024) se puni od 20 do 80 posto u roku od 27 minuta. Pored rekuperacije u tri nivoa koji se mogu odabrati, dostupna su i četiri načina vožnje: Auto, Eco, Sport i Wet/Snow. Uz to, Scat Pack uključuje mod staze, način prevlačenja, kao i opcije utrke kao što su krofna i drift mod, kontrola pokretanja i blokada linije za zagrijavanje stražnjih točkova. Upravljanje energijom i temperaturom pogona također se može optimizirati korištenjem Race Prepa na drag trci ili stazi.
Verzije motora sa unutrašnjim sagorijevanjem Dodge Chargera (2024) će uslijediti 2025. godine: verzija pod nazivom Sixpack HO sa 558 KS (410 kW) i verzija pod nazivom Sixpack SO sa 426 KS (313 kW). Pogonsku snagu obezbjeđuje 3,0-litarski biturbo redni šestocilindrični motor.