Prije četiri godine H&M Grupa pojačala je ulaganje u e-trgovinu. Zbog toga je 2020. zatvoreno oko 170 trgovina, a u 2021. još 250. U januaru ove godine tadašnja izvršna direktorica kompanije Helena Helmersson je neočekivano podnijela ostavku, a zamijenio ju je bivši glavni direktor brenda Daniel Ervér. Helmersson je u kompaniji tad bila 26 godina, od čega je direktorica bila četiri godine. Upravo one četiri godine koje je H&M davao prednost e-trgovini.
"Fizičke trgovine važne su i u 2024. Ubrzavamo tempo investicija u postojeće trgovine kako bismo unaprijedili iskustvo trgovine", izjavila je Helmersson. "Želimo imati pravu trgovinu na pravom mjestu. Naše trgovine nalaze se na odličnim lokacijama i važne su jer u njima svakodnevno susrećemo svoje kupce."
Osim toga, trgovine služe kao centri za dostavu, preuzimanje i povrat robe. Ovisno o zemlji i trgovini, dostupne su i usluge popravka odjeće. Trgovine također promiču održivost. Ne samo da je staru odjeću moguće zamijeniti za popust nego i 91% H&M trgovina ima LED osvjetljenje, piše Retail Dive.
Većinu novih trgovina H&M će otvoriti na tržištima u razvoju, a i dalje će zatvarati trgovine na tržištima na kojima je brend dobro etabliran. Svoju prvu trgovinu u Brazilu namjerava otvoriti 2025. H&M ima 3872 trgovine na 77 tržišta, a online je prisutan na 60 tržišta.
U 2020. godini kompanija je lansirala brend Singular Society koji funkcionira po principu članstva, a ima trgovinu u Stockholmu. Više od 170 trgovina H&M Grupe u Rusiji je trajno zatvoreno. Prije dvije godine kompanija je privremeno zatvorila svoje trgovine u Ukrajini, no većina ih je ponovno otvorena.
Ove sedmice H&M Grupa također je izvijestila da su prihodi u prvom kvartalu pali za 2.2%, na 53.7 milijardi švedskih kruna (oko 4.6 milijardi eura). Bruto dobit porasla je za 7%, dosegnuvši bruto maržu od 51.5%.