Crossoverski 2008 je bio bitan model za Peugeot zadnjih godina. Redovno je bio među tri najprodavanija SUV vozila B segmenta u Europi, bio je na vrhu segmenta 2021. i bio je ukupno peto najpopularnije vozilo na kontinentu te godine.
Ali prošla godina nije bila tako sjajna, jer se crossover nije našao na spisku 10 najprodavanijih vozila, što znači da ovaj faceliftirani model 2008. treba ponovo osigurati dobre rezultate.
Dobra vijest je da će biti bolji od starog zahvaljujući nekim korisnim mehaničkim nadogradnjama. Električna verzija 2008, e-2008, koja je činila više od 17 posto europske prodaje u 2022. godini, čini ga glavnim igračem u liniji, dobiva veću bateriju od 54 kWh koju smo prvi put vidjeli u e-308. Ta nadogradnja stare baterije od 50 kWh poboljšava domet e-2008 s 344 km na korisnijih 406 km.
Ali prednosti ažuriranog EV-a tu ne završavaju. Veća baterija povezana je s novim električnim motorom od 156 KS, koji dobiva 20 KS, što bi trebalo pomoći u poboljšanju vremena od 8,5 sekundi od 0 do 100 km/h odlazne verzije. Ako postoji nedostatak, to je da se e-2008 još uvijek ne može puniti na više od 100 kW, što znači da punjenje od 0-80 posto traje 30 minuta.
Za one koji žele puniti kod kuće Peugeot nastavlja nuditi opcijski ugrađeni punjač od 11 kW za ljude kojima je vrijeme punjenja od 7,5 sati potrebno za standardnu verziju od 7,4 kW jednostavno predugo. Druga ključna mehanička novost je dolazak 48-voltnog 1,2-litrenog blagog hibridnog motora za kojeg Peugeot tvrdi da može raditi više od 50 posto vremena kao EV.
Peugeot je početkom 2023. najavio dvije verzije ovog motora, obje imaju električni motor od 28 KS unutar šesterostupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom, ali uparuju taj motor sa 1.2-litrenim motorom u verzijama od 100 i 136 KS.
Vizualna revizija modela 2008 prilično je diskretna, ali dobija novu širu rešetku koja crossoveru daje više stava i sadrži Peugeotov novi logotip firme. Također su novost tri nove pozicije u obliku "mačjih kandža" postavljenih u donji branik umjesto jednog sa svake strane nosa starog automobila.
S opremom GT 2008 se prepoznaje po prednjim svjetlima s tri LED modula, ali svi automobili dobivaju nova stražnja svjetla s horizontalnim LED letvicama.
Promjene u unutrašnjosti je teže uočiti, ali tu su osvježene tkanine i 10-inčna i-Cockpit ploča s instrumentima dobila je grafički izgled, dok se GT modeli i dalje ističu 3D zaslonom. A preko središnjeg dijela ploče, sve verzije sada dolaze s 10-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir za ažurirani infotainment sistem. Držeći se tehnološke teme, Peugeot je također dodao više funkcionalnosti aplikaciji MyPeugeot.
Sada omogućuje vozačima pohranu digitalnih kopija svih računa za održavanje i slanje navigacijskih detalja u automobil sa svojih pametnih telefona prije putovanja.