Čuvena Toyota Supra IV, sportska japanska zvijezda 1990-ih veoma je cijenjena u krugovima auto entuzijasta, posebno ako je u originalnom fabričkom stanju, a ne jedna od s godinama brojnih prerađenih u stilu "Brzi i žestoki".
Zato svaka u oglasnicima izaziva veliku pažnju, a najbolji primjerci danas postižu cijene i do 300.000 eura. Konkretni primjerak s fotografija doživio je obnovu motora nakon 400.000 kilometara te je ponovno lakirana početkom 2000. godina.
Naime, ova Supra koja i nije u top kondiciji i prešla je impresivnih 624.000 km najveća postignuta ponuda na aukcijskoj stranici Bring A Trailer popela se do 49.500 dolara.
Ovaj model Supre Turbo iz 1993. prvotno je pripadao čovjeku s Floride (SAD) koji je preminuo. Često je putovao širom zemlje za života, a na prodaju je ponuđen kao nasljedstvo.
Historija bez sudara i minimalne modifikacije bez obzira na kilometražu rijetkost su za Supru IV i čine je izuzetno poželjnom. Plava vanjska boja i originalni kromirani naplaci od 17 cola (standard u SAD) sjajno se upotpunjuju.
Stražnja su svjetla u međuvremenu zamijenjena, auto ima i nešto korozije, automobil je u solidnom stanju s obzirom na kilometražu koju je prešao.
Unutrašnjost otkriva više tragova korištenja u usporedbi s vanjskim izgledom. Kožna sjedala u boji bjelokosti pokazuju mnogo pukotina i oštećenja, a električno podešavanje vozačevog sjedala više ne funkcionira. Ipak, kako se vozilo priprema za prodaju, ručica mjenjača, upravljač i središnja konzola su zamijenjeni, što daje automobilu svježiji izgled.
Pod haubom se krije originalni 3,0-litreni 2JZ-GTE motor s dvostrukim turbopunjačem. Nakon što je prešao otprilike 402.000 km, motor je obnovljen te je sada opremljen s HKS Twin Power modulom paljenja, HKS zupčanicima bregaste osovine, Greddy Profec B II Boost Controllerom, naknadno ugrađenim intercoolerom, ispušnim ventilom i novim filterom zraka.