Volkswagen je u svoj električni model polagao velike nade pa ga je čak najavljivao kao duhovnog nasljednika Golfa.
Njegovim dolaskom Golf je doista izgubio na tržištu, ali novi model definitivno nije postao sljedeća velika stvar nakon Bube i Golfa. Naprotiv, ID.3 je startao uz probleme s elektronikom, a potom je dobio daleko atraktivnije društvo. Stigao je i redizajn, ali sudeći po najnovijim vijestima, ni to nije pomoglo.
Kako doznaje Reuters, Volkswagen privremeno obustavlja proizvodnju dvaju modela, Volkswagena ID.3 i Cupre Borna. Proizvodna pauza u tvornici u Zwickau trajat će od 2. do 13. listopada, dok će tvornica u Dresdenu biti zatvorena tri dana dulje.
Volkswagen pritom nije objavio koliko će iznositi gubitak uslijed prekida proizvodnje, kao i koliko će zaposlenika biti pogođeno ovom poslovnom odlukom. Otprije je poznato da je Volkswagen odlučio kako neće produljiti ugovor za 269 radnika u tvornici u Zwickau.
Podsjetimo, ranije ove godine u brojnim medijima pojavila se informacija da će Volkswagen trajno zatvoriti tvornicu u Dresdenu.
Ova odluka dolazi kao posljedica smanjene potražnje za električnim vozilima, objašnjavaju iz Volkswagena. Naravno, sve jači pritisci konkurencije, posebno Tesle i Kineza, također su pridonijeli takvoj prodaji.
Potkraj ovog mjeseca Volkswagen je zadesila dodatna nesreća. Zbog problema s IT sustavom, odnosno, kako kažu, "IT kvara mrežnih komponenti", bila je prekinuta proizvodnja u svim tvornicama VW Grupe u Njemačkoj, uključujući Porsche i Audi, doznaje Reuters.
Paralelno je iz Volkswagena stigla vijest o ukidanju treće smjene u fabrici u Zwickau, prvi put nakon 1991. godine.
"Cilj je postići potpuno novu nagodbu uz zajedničku potporu poduzeća i radnika, koja uzima u obzir trenutni tržišni scenarij i osigurava financijsku održivost pozicioniranja", izjavio je proizvođač automobila u srijedu. Tokom 2022. godine fabrika s godišnjim kapacitetom od 360.000 automobila proizvela je 218.000 modela.