Sličnost sa sportskim Lotusom je namjerna, ali na dizajnu priča ne staje. Iza dizajna ovog dopadljivog električnog bolida stoji Julian Thomsom, autor koji u svojem opusu ima upravo Lotus Elise. Sasvim dovoljno za automobil čija je osnovna namjena promocija nove tehnologije.
A iza tehnologije koju Nyobolt predstavlja naglašava se otklanjanje jedne od najvećih mana, a to je dugotrajno punjenje baterije. Baterija je kapaciteta skromnih 35 kWh, ali to je ovdje dovoljno za čak 250 km dosega. Međutim, ono najbolje je da se baterija puni za točno 6 minuta. I tako 2000 puta bez primjetnog smanjenja kapaciteta, poručuju iz Nybolta.
Kako bi novu tehnologiju učinili zanimljivom, zaposlili su Thomsona koji je još 1994. godine osmislio Elise. Sada je novu tehnologiju upakirao u sličan dizajn. Nybolt EV je daleko od replike pa, osim što je izrađen od karbona, ovaj automobil je 100 mm širi i 150 mm dulji od originala. I postavljen je na 19-inčne naplatke.
Dodatna atraktivnost je mogućnost uklanjanja krovnih panela, a automobil je dobio kamere te Type 2 poveznicu za punjenje skrivenu u B punjač. Masa automobila navodno ne prelazi 1000 kg.
"Nyoboltova tehnologija omogućuje ovom automobilu da ispuni sve okvire koji su originalni Elise učinili tako poželjnim automobilom za vozače s vjernim poklonicima, ali on je električan. Ove dvije stvari obično ne idu ruku pod ruku zbog ograničenja težine i pakiranja baterije.", poručuje Alec Jones iz Calluma.
Zanimljivo je da ovo nije prvi slučaj da se Lotus koristi kao osnova za promociju naprednih električnih pogona. Danas pomalo zaboravljeni prvi Teslin model, originalni Roadster, koristio je osnovu Lotusa.
Sai Shivareddy, izvršni direktor firme Nyobolt, rekao je:
"Otključavanje izazova s kojima se susreću dizajneri električnih vozila bilo je ključno za razvoj naših revolucionarnih baterija s brzim punjenjem. Omogućavanje laganog vozila s brzim punjenjem nije bilo moguće bez ugrožavanja njegovog životnog vijeka, pa su se ljudi oslanjali na skupe i velike baterije u vozilu. Sa svojom jedinstvenom tehnologijom postigli smo automobil koji se puni za šest minuta i razvili manje pakete baterija koje mogu isporučiti više snage i puniti se u kraćem vremenu."
Iz firme poručuju kako je tehnologija spremna te će se već iduće godine naći u proizvodnji.