Ekonomija

Osiguran kontinuitet poslovanja i preduzete mjere zaštite zaposlenika i klijenata Addiko banke

Addiko banke u Bosni i Hercegovini implementirale su niz mjera zaštite, ali i olakšica za svoje klijente, kako bi doprinijeli sprečavanju širenja epidemije koronavirusom, te ohrabrili svoje klijente da ostanu u kući. Za klijente je kreirana posebna podstranica u okviru postojeće web-stranice, u okviru koje mogu dobiti aktuelne informacije o stanju poslovne mreže i bankomata, digitalnim servisima banke koji su im na raspolaganju, te sve druge relevantne informacije.  Ove se informacije ažuriraju se na dnevnom nivou i kontinuirano ih prilagođavamo uputstvima i preporukama nadležnih institucija, saopćeno je iz Addiko banke.

„U ovom trenutku ne postoje značajne poteškoće u funkcioniranju osnovnih proizvoda i usluga Banke. S tim u vezi, Addiko Bank i dalje redovno odobrava kredite, no, imajući u vidu objektivnu situaciju i novonastale okolnosti, realno je za očekivati da dinamika prihvata i obrade kreditnih zahtjeva, može biti nešto usporenija. Naša preporuka je da klijenti koriste mogućnost online apliciranja za kredit, putem stranice Asisitirana prodaja. Zaposleni Banke kontaktirat će klijente u najkraćem roku, kako bi dalje procesuirali njihov zahtjev“, stoji u saopćenju.

Poslovnice Addiko banke rade skraćeno radno vrijeme i svakodnevno se dezinficiraju. Kao dodatni podsticaj klijentima, fizičkim licima, da ostanu u svojim kućama i bankarske transakcije vrše putem digitalnih servisa, Addiko banka je u periodu od 18. 3 do 30. 4. ukinula naknade za sva plaćanja učinjena uslugama internet i mobilnog bankarstva ove banke.

„Kako bi zaštitile svoje klijente, ali i svoje zaposlene, Addiko Bank ad Banja Luka i Addiko Bank dd Sarajevo napravile su preraspodjelu načina rada, obezbijedile sredstva za dezinfekciju u poslovnicama, te preduzele i ostale mjere po instrukcijama nadležnih institucija, a u cilju pružanja brze, sigurne, jednostavne i jasne bankarske usluge.

Podsjećamo klijente da su digitalni servisi u ponudi Addiko banke: Addiko Mobile – mobilno bankarstvo, Addiko EBank – internetsko bankarstvo, Addiko Chat Banking na Viberu, te usluga online apliciranja za kredit – Asistirana prodaja. Pozivamo svoje klijente da ukoliko nisu u mogućnosti plaćanje izvršiti digitalnim putem, koriste svoje beskontaktne Mastercard platne kartice, kod kojih dodatno (za transakcije do 30 KM) nije potrebno ukucavanje PIN-a. Za podizanje novca, umjesto na šalteru Banke, građanima je na raspolaganju više od 130 Addiko bankomata, širom Bosne i Hercegovine“, piše u saopćenju.

Addiko kontakt centar je također dostupan našim klijentima za sve nedoumice ili dodatne informacije o uslugama Addiko banke, na brojeve Addiko Bank dd Sarajevo 033/866 666, te Addiko Bank ad Banja Luka 051 951 000.

Na Addiko web stranicama kontinuirano se ažuriraju informacije za klijente, koje klijenti mogu posjetiti putem linkova:

https://www.addiko-rs.ba/korona-virus-preporuke-za-klijente/

https://www.addiko-fbih.ba/korona-virus-preporuke-za-klijente/

Addiko banke u Bosni i Hercegovini će i u vrijeme nesigurne epidemiološke situaciji zadržati pristup u kojem je klijent na prvom mjestu, te su i ovaj put sve usluge Addiko banke prilagođene potrebama klijenata uz dodatni fokus na sigurnost njihovog korištenja.

 

 

Clicky