Općina Stari Grad u četvrtak je započela jedinstven projekt unapređenja komunikacije s građanima putem „Dana otvorenih vrata“, što je početkom godine i najavio načelnik Ibrahim Hadžibajrić.
Ta praksa je uvedena u želji da se građanima olakšaju određene procedure i na jednom mjestu u što kraćem vremenu daju potrebne informacije i odgovori na sve njihove upite. Kako je danas najavio Hadžibajrić, praksa će se provoditi dva puta mjesečno.
Odgovori na pitanja
"Na ovaj način omogućavamo građanima da u razgovoru s mojim pomoćnicima na licu mjesta rješavaju svoje probleme. To je posao i dužnost državnih službenika da budu na raspolaganju građanima. Pored toga što su službe otvorene za prijem građana, željeli smo i ovako, na jednom mjestu, da okupimo rukovodeće državne službenike koji će naredna tri sata odgovarati na pitanja", rekao je Hadžibajrić.
Danas su građanima odgovarali na pitanja pomoćnici načelnika i rukovodioci svih općinskih službi, koji su s njima razgovarali o različitim temama. Na taj način i u terminu koji više odgovara zaposlenim osobama, ostvarena je direktna i otvorena komunikacija općinskih službi i građana, u najkraćem mogućem roku je pružen uvid u stanje predmeta, nadležnosti, dužnosti i obaveza lokalne samouprave, ali i drugih institucija te je obećano djelovanje u pravcu rješavanja problema.
Rukovodioci službi
Osim pomoćnika i rukovodioca službi, "Danu otvorenih vrata" su prisustvovali i načelnik Hadžibajrić, kao i sekretarka organa državne službe Alma Destanović koja je također odgovarala na pitanja.
Građani su najviše pitanja postavili službama za urbanizam, investicije i komunalne poslove, inspekciju te lokalni razvoj i poslove mjesnih zajednica.
Svim građanima kojima nije bilo moguće odgovoriti na licu mjesta, pisani odgovori će biti upućeni u roku od 48 sati.