Iz Blizzarda su nagovijestili kako će od četvrte sezone Diabla 4 uvelike promijeniti način na koji funkcionira razvoj lika i generiranje opreme.
Nova, četvrta sezona za Diablo 4 ipak će doći nešto kasnije nego je bilo planirano. Trenutna se sezona tako produžuje do 14. 5., poručili su iz Blizzarda, uz opravdanje kako slijede velike promjene u temeljnim sustavima same igre.
Ukratko, kompletno se mijenja sustav opreme. Cilj će biti da oprema koju igrači osvajaju (kao drop od bossova) bude relevantnija klasi kojoj igraju. Primjerice, likovi koji se oslanjaju na magiju više neće dobivati opremu koja traži visoku snagu.
S druge strane, karakteristike opreme imat će manje značajki u startu, ali će igrači dobiti više slobode u modificiranju te opreme kroz dva nova sustava craftinga (tempering i masterworking), piše HCL.
Sve će to popratiti brojne druge promjene i statistike opreme će generalno biti jasnije i čitljivije. Više o svim planiranim promjenama možete doznati u dvosatnom razgovoru developera.
Oni koji prate ovakav tip igara vjerojatno će reći kako su iz Blizzarda bili prisiljeni na drastične promjene jer Diablo više nije najpopularnija igra svoje vrste. Pogledate li statistiku aktivnosti na Steamu, vidjet ćete da je ondje iza igara kao što su Path of Exile i Last Epoch.