U Beogradu je održan dvodnevni PIT Adria Summit 2023: “Mjesto susreta proizvodnje i industrije na kojem morate biti!”, jedinstven stručni događaj koji je okupio predstavnike proizvodnje, industrije i tehnologije, akademske zajednice i medija, zainteresirane profesionalce i posvećene entuzijaste, s prvenstvenim ciljem da, potičući umrežavanje i zajedništvo, podrži rast i razvoj ovih sektora u zemljama Adria regije.
Organizator događaja koji je održan prošle sedmice je bosanskohercegovačka agencija za industrijski marketing Bravaria Industrial Marketing u saradnji sa Targer E&C, KALA Consulting, AC Serbia te brendom PIT Events.
Summit su zvanično otvorili direktorica agencije Bravaria Industrial Marketing Samira Avdić, direktor Auto-klastera Srbije Igor Vijatov, program menadžer pri IFC – International Finance Corporation Eugeniu Osmochescu i direktor Kala Consultinga Zoran Đurđević, u prisustvu više od 200 učesnika iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije.
Avdić je izjavila da su PIT događaji bosanskohercegovački brend, a ovom konferencijom izlaze izvan granica Bosne i Hercegovine s velikom željom da razmjenjuju znanja i šire poslovni i profesionalni entuzijazam.
"Ideja za organizaciju ovog događaja potekla je upravo od kompanija iz Srbije, a misija nam je govoriti o dobrim praksama, ne zanemarujući izazove i probleme s kojima se susrećete u svojim proizvodnjama", istakla je Avdić.
Navedeno je da su proizvodnja, industrija i tehnologija krucijalna, sve razuđenija i razvijenija područja djelovanja i društva današnjice te, kao takva, zaslužuju adekvatan tretman. Misija PIT događaja upravo je mijenjanje negativnih narativa o ovim sektorima njegovanjem dodatnog okupljanja i razmjene znanja, promicanja i podrške.
Tokom dva dana ovog važnog događaja posjetitelji su imali mogućnost pratiti bogatu stručnu konferenciju te posjetiti izložbene štandove sponzora i prijatelja.
Stručnu konferenciju činili su birani stručnjaci i važne teme neraskidivo vezane za okruženja industrije i proizvodnje te nezaobilazne na putu ka društu uspjeha, znanja i kompetentnosti: digitalizacija i automatizacija, vještačka inteligencija i njena primjena u industriji, lanci snabdijevanja i Lean koncept, inovativnost i poduzetništvo.
Tokom dva panela naslovljena “PowerPanel: Digitalizacija proizvodnje za obične smrtnike: Kako upotrebiti tehnologiju za uspeh?” i “HumanPotentialPanel: Kako pridobiti i zadržati radnike?” izloženi su najveći izazovi s kojima se ta područja suočavaju te predložena moguća rješenja.
Na četiri stručne i edukativne radionice predstavljeni su alati za ulazak na nova tržišta, a bilo je govora i o potrebi za kontinuiranim poboljšanjima i optimizacijom procesa te transformaciji proizvodnje u digitalnom dobu, ali i o regionalnim partnerstvima kao motorima rasta ovih sektora.
Događaj je zvanično zatvoren dodjelom certifikata učesnicima i neformalnim druženjem uz važne preporuke o nužnosti jačanja regionalne saradnje i zajedničkog predstavljanja na mapi širih ekonomskih i tržišnih odnosa te nedvosmisleno izraženu želju da PIT događaji postanu tradicionalno zaustavno mjesto, istinski PIT STOP za sve naredne pojedinačne i zajedničke uspjehe na putu ka društvima znanja i kompetencija, saopćeno je iz agencije Bravaria Industrial Marketing.