Grad Sarajevo započinje revolucionarni proces digitalizacije javne uprave od 1. januara, prelaskom iz tradicionalne papirne dokumentacije u potpuno digitalni format. Ovaj napredak rezultat je saradnje s IDDEEA-om BiH, čija je besplatna platforma razvijena kako bi poboljšala efikasnost, produktivnost, otvorenost i transparentnost rada javne uprave.
Direktor IDDEEA-e BiH Almir Badnjević, zajedno s gradonačelnicom Sarajeva Benjaminom Karić, dogovorio je ovaj veoma važan korak na održanom sastanku.
"Sve što skrati put čovjeku da ne mora uzeti slobodan dan, to je veliki korak naprijed. Digitalizacija u gradskoj upravi je borba protiv kriminala i uvođenje rada u novom obliku", istakla je gradonačelnica Sarajeva.
Ova inicijativa ima za cilj smanjenje vremena potrebnog za administrativne postupke, olakšavajući rješavanje pitanja bez gubitka vremena na klasične procedure.
"Hvala vam što ste nas prepoznali kao partnera, mi ćemo se potruditi da to opravdamo. Ima nas sasvim dovoljno da provedemo digitalizaciju", dodala je gradonačelnica Karić.
Osim Sarajeva, plan je da se slična digitalizacija implementira i u ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine. Gradovi poput Bihaća i Tuzle odlučni su slijediti isti put kako bi svojim građanima olakšali administrativne procedure i pružili bržu i kvalitetniju podršku.
"Naš cilj je osigurati da građani i privredni subjekti imaju bržu i kvalitetniju podršku, te da se njihovi zahtjevi rješavaju efikasnije. Saradnja s gradom Sarajevom i opredjeljenje gradova Bihaća i Tuzle da krenu istim putem su koraci prema poboljšanju usluga", kazao je direktor IDDEEA-e BiH Almir Badnjević
Ovaj projekt 'elektronske uprave' usmjeren je na pružanje efikasnije podrške građanima i firmama da elektronskim putem dobiju sve što im je potrebno, saopćeno je iz IDDEEA-e BiH.