fiat

Novo ime za stari model: Panda postala Pandina

Dok čekamo julski debi Pande sljedeće generacije, FIAT je predstavio Pandinu – novu verziju postojećeg modela unaprijeđenu ADAS paketom i digitalnom instrument tablom.

Pored toga, italijanski brend je potvrdio da će Panda nastaviti da se proizvodi u mjestu Pomiljano d'Arko bar do 2027. godine.

FIAT Pandina je najnovija varijanta Pande treće generacije koja je uglavnom nepromijenjena od svog debija 2011. Tokom godina, ovaj gradski automobil je dobio blagu hibridnu tehnologiju, poboljšani infotainment sistem i novu opremu, ali najnovije ažuriranje je fokusirano na dodavanje tehničkih i bezbjednosnih funkcija.

Pandina je nazvana "najsigurnija Panda ikada", ali je u pitanju zapravo osnovni ADAS paket, kako to zahtijevaju sigurnosni propisi Evropske unije.

Standardna oprema uključuje napredni sistem kočenja u slučaju nužde, pomoć pri održavanju trake, detekciju pospanosti vozača i prepoznavanje saobraćajnih znakova, što je omogućeno novom kamerom na vjetrobranskom staklu.

Njima se pridružuju automatska duga svjetla, tempomat, zadnji parking senzori i ukupno šest zračnih jastuka.

Unutrašnjost Pandine je nadograđena novom digitalnom instrument tablom koja ima tri različita grafička režima. Ovo je kombinovano sa infotainment ekranom (7 inča), belom maskom na instrument tabli i malo redizajniranim volanom.

Prodaja nove FIAT Pandine počet će na glavnim evropskim tržištima u ljeto 2024., što se poklapa sa debijem sljedeće generacije. Ovo bi mogao biti razlog zašto je FIAT izabrao novo ime za stari model, kako bi oba mogla da postoje istovremeno.

Clicky