Popularni mali SUV Juke dobio je najnovije osvježenje. Ono najočiglednije je ponovno uvođenje opcije žute boje što je direktna posljedica zahtjeva kupaca koji su voljeli žutu boju kada je uvedena na prvoj generaciji Jukea. Dojam nove žute boje pojačan je kontrastom žute s crnim krovom, retrovizorima na točkovima, umetcima u lukovima točkova, rešetkom hladnjaka i A- i B-stupovima.
Zaslon promjera 12.3 inča
Prva promjena koju postojeći kupci primijete kada sjednu za upravljač verzija iznad Acente je povećana veličina središnjeg zaslona infotainmenta. Sada je on 12.3 inča od ugla do ugla i nagnut je prema vozaču kako bi dodirne kontrole na krajnjem rubu zaslona bile nadohvat ruke, ali i kako bi se poboljšao osjećaj u kokpitu.
Iza upravljača je sada digitalni zaslon visoke razlučivosti (1920 x 720 piksela) koji omogućuje vozaču da konfigurira zaslon za prikaz kombinacije informacija prema svojim željama.
Ostala osvježenja u unutrašnjosti svih modela uključuju povećani pretinac za rukavice, koji je narastao na 7.8 litara. Naslon za ruke redizajniran je kako bi pružao veću podršku, s asimetričnim dizajnom koji povećava doseg za 25 mm.
Električna ručna kao standard
Naslon za ruku se podiže kako bi se omogućio pristup središnjem pretincu za pohranu, kao i u prethodnom Jukeu, ali poklopac sada ima kopču koja može držati tri kreditne kartice.
Sve izvedbe Jukea sada su opremljene električnom ručnom kočnicom, čime se osigurava maksimalan prostor i udobnost u prostoru između prednjih sjedala. Na hibridnoj verziji dugmad e-Pedal i EV Mode premještena su radi veće praktičnosti.
Juke je opremljen s dvije opcije pogona. Elektrificirana opcija je Juke Hybrid koji se sastoji od Nissanovog motora s unutrašnjim sagorjevanjem posebno razvijenog za rad u primjeni hibridnog pogonskog sklopa. Proizvodi 69 kW (94 KS) i 148 Nm okretnog momenta.
S električne strane, glavni elektromotor proizvodi 36 kW (49 KS) i 205 Nm okretnog momenta, što je podržano visokonaponskim starterom/generatorom od 15 kW, koji radi preko pretvarača i tekućinom hlađene baterije od 1.2 kWh.
Konačni rezultat je pogonski sklop koji pruža 25% više snage od trenutne opcije benzinskog motora, uz smanjenje potrošnje goriva do 40% u gradskom ciklusu i do 20% u kombiniranom ciklusu.
Ispod haube opcije neelektrificiranog motora za JUKE nalazi se učinkovit 1.0-litreni trocilindrični DIG-T benzinski motor s turbopunjačem. Kompaktan je i lagan te proizvodi 117 PS i 180 Nm okretnog momenta (200 Nm s funkcijom prekoračenja Dostupan s privlačnim 6-stepenim ručnim ili sportskim 7-stepenim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT) s ručicama i izbornikom načina vožnje (Eco, Standard, Sport).